har bytta ut min stolte GS med en S1000R..... såååå fornøyd og såååå morro å kjøre.... selv om det går 0,85l på mila :-)å
Takk, var så nært å kjøpe SuperDuke'n, men så er det dette med BMW daSnikendeugle skrev:Herlig!
Gratulerer med drømmesykkel!
Takk for det, jeg kjøpte den røde. Du bør absolutt vurdere den. Så mye kjøreglede at jeg har vondt i munnvikene etter bare en times kjøringOlav K skrev:Nice, hvilken farge har du kjøpt?
Gleder meg til å se bilde, er nemlig litt sugen på S1000R selv.
Grattis
Takk for godt råd, det skal jeg. Vurderer å kjøpe det store windshildet også, men litt usikker på om det ødelegger utseendetLordShaft skrev:Gratulere med fantastisk sykkel.... Jeg selv har storebroren![]()
Jeg vil anbefale deg å skaffe deg noe folie eller deksel til å beskytte rammen der knærne lander, der blir det skremmende fort slittDet er eneste jeg har å utsette på kvaliteten på disse syklene
![]()
Må slenge ut bilder.
Zadnez skrev:Takk for det, jeg kjøpte den røde. Du bør absolutt vurdere den. Så mye kjøreglede at jeg har vondt i munnvikene etter bare en times kjøringOlav K skrev:Nice, hvilken farge har du kjøpt?
Grattis
det kommerBjerknez skrev:Ingen her inne som tror noe på deg før vi får se bilde!
Jeg kommer selv fra Dimmelsvik så jeg kjenner problemet:)Olav K skrev:Zadnez skrev:Takk for det, jeg kjøpte den røde. Du bør absolutt vurdere den. Så mye kjøreglede at jeg har vondt i munnvikene etter bare en times kjøringOlav K skrev:Nice, hvilken farge har du kjøpt?
Grattis![]()
"vondt i munnvikene", den var GOD
Men jeg har det faktisk slik på min lille Trippel også, selv om den blir for moped å regne i sammenligning.
![]()
Har vurdert denne forran Superduken, bla siden det er kliss umulig å få en tankveske nedpå en SD, mens på S1000R er det fint plass til en dugelig tankveskeBare synd det ikke er en demo å prøve her omkring ;-/
Skal forresten hjem i løpet av sommeren, så da kan du jo få prøve min om du er i nærhetenZadnez skrev:Jeg kommer selv fra Dimmelsvik så jeg kjenner problemet:)Olav K skrev:Zadnez skrev:Takk for det, jeg kjøpte den røde. Du bør absolutt vurdere den. Så mye kjøreglede at jeg har vondt i munnvikene etter bare en times kjøringOlav K skrev:Nice, hvilken farge har du kjøpt?
Grattis![]()
"vondt i munnvikene", den var GOD
Men jeg har det faktisk slik på min lille Trippel også, selv om den blir for moped å regne i sammenligning.
![]()
Har vurdert denne forran Superduken, bla siden det er kliss umulig å få en tankveske nedpå en SD, mens på S1000R er det fint plass til en dugelig tankveskeBare synd det ikke er en demo å prøve her omkring ;-/