Skal som sagt ha meg de tailbaggene, men ser jo at det er veldig praktisk med tank bag også, selv om det ser helt nils ut på sykkelen min

Hva har dere? Ser liksom for meg at med R sykkel så kan 14 - 21 liter bli vell stort, og gjerne litt i veien?

Minst mulig ting i lommene, så jo, jeg ser poenget med små tankveskerBjerknez skrev:
Disse små tankveskene på under 10 liter ser jeg ikke poenget md. Lommeboka, telefonen og andre personlige ting får jeg fint plass til i lommene.
Hva med noe sånt?LordShaft skrev:Sitter å ser litt på tank bag, å er veldig i stuss over hvilken størrelse jeg skal gå for.... blir 5 - 9 liter litt knapt? forsvinner litt av hensikten da?
Skal som sagt ha meg de tailbaggene, men ser jo at det er veldig praktisk med tank bag også, selv om det ser helt nils ut på sykkelen minDer er jo selvfølgelig ikke mulig å få prøvd disse her i Bergen i forkant....
![]()
Hva har dere? Ser liksom for meg at med R sykkel så kan 14 - 21 liter bli vell stort, og gjerne litt i veien?
Jeg minns Kawagutten hadde noe slikt på sin sykkel :)Solo-rider skrev:Denne "tankveska" er drømmen min![]()
Nei det er langt ifra det peneste, men det dugerTomB skrev:Orket ikke en svær toppboks lenger, så festet salvesken på bagasjebrettet og kjøpte en tankveske.
Funker greit det, ikke det peneste kanskje men![]()
Bagster stroppene er til bikkjeveska
tankveske