Nypris 1200,- hos Non-Stop racing
Fungerte dårlig for meg. Prøvd i 30 minutter og tok den av igjen. Fluer medfølger.



Tankvesken har ikke noe å si ellers. Men ja, vindskjermen ga bare masse tubulent på halsen og visiret.cevillan skrev:Hva da, funket den dårlig? Jeg har den minste vindskjermen fra PP, men den stod på da jeg kjøpte sykkelen, så har ingen referansepunkter... Lar den stå på for syns skyld.
Opplever du økt turbulens og vindstøy når du har på tankvesken?
SMC'en har litt annen dreving enn Duke'n også:spidair skrev:Har en SMCR 690, samme konseptet som Duke etter hva jeg forstår, og liker også 6 giret som det er, de få gangene jeg lurer meg ut på motor veien... Og på lange strekker utenfor motorvei, er brukanes helt ned til 93 kilometer har jeg funnet ut :)
Eller kunne jeg vel tenkt meg å dreve ned da den er litt langbent på første giret.. :)
Er enig i at frontlykten er Duke 4 sin svakhet i forhold til tidligere Duker som hadde de to små runde lyktene over hverandre. Har lekt med tanken å bytte ut lykta selv. SuperDuke er virkelig en råtass utseendemessig. Men den photoshoppede sykkelen har lykta for høyt etter min... toppen skal flukte jevnt med tanken. Nå ser den mer ut som en ørn enn predatorSnikendeugle skrev:Som jeg nevnte på ktmforums:
Om scenarioet blir slik at jeg ikke selger sykkelen med det første neste år, så har jeg veldig lyst til å prøve og montere Superduke 1290R sin hodelykt på 690'en. Det hadde gjort hele sykkelen mye tøffere og hissigere:)
![]()
![]()
EDIT: Og her har Pablof1 fra ktmforums photoshoppet drømmen min (med litt annet fargeskjema):
Er veldig spent på lyden selv når jeg skal til å fjerne kat så fort midpipe ankommer. Jeg har også fjernet db-killeren og synes lyden nå er tøff. Men jeg tror nok jeg lar det stå til :-) Jeg plages selv mer av vindstøy enn motorlyd. Motorlydene er det bare naboene som merker, og de kan anse det som min hevn for deres skrikete unger.Snikendeugle skrev:Tenkte å kjøpe en DB-killer til Akrapovicen med litt større åpning:
http://www.weissracing.at/akrapovic-db- ... nal_tabbed" onclick="window.open(this.href);return false;
Denne har en 40mm åpning mot den standard Akra Db-killeren sine 32mm.
Dette må være midt i blinken da jeg syns sykkelen blir for høylytt uten Db killer, men også litt for stille MED db killer.
Trådstarter synes det er en god idé men mangler den tekniske kompetansen til å få det gjennomførtSnikendeugle skrev: Foreslår til trådstarter at tråden renames til "Den Store KTM LC4 690 tråden", da SMC/Enduro og Duke er ganske like om hverandre når det gjelder motor.
Njææ. Personlig så syns jeg Duke 4 lykten ser bedre ut enn Duke 3 sin, men ingen av de er noe å rope hurra for. Syns den photoshoppa versjonen så ganske så perfekt ut jeg :) Kan hende han har bommet litt på dimensjoner iforhold til hvordan det er i virkeligheten på 1290 lykten vs 690 sykkelen, men det ser nå ganske riktig ut.cevillan skrev:
Er enig i at frontlykten er Duke 4 sin svakhet i forhold til tidligere Duker som hadde de to små runde lyktene over hverandre. Har lekt med tanken å bytte ut lykta selv. SuperDuke er virkelig en råtass utseendemessig. Men den photoshoppede sykkelen har lykta for høyt etter min... toppen skal flukte jevnt med tanken. Nå ser den mer ut som en ørn enn predator![]()
Njaaaaa, jeg prøvde såvidt å montere de, men så ingen veldig kjapp logisk måte hvordan det skulle passe. Clutchen er nesten grei nok, men jeg får ikke av den "røde skruen" som jeg trenger fra den originale hendelen siden det ikke fulgte med noen "pinne" til å dytte inn i den hydraliske clutch masteren fra hendelen... Heller ingen fjær for den saks skyld.cevillan skrev:
Spent på å høre resultatet hvis du går for større killer. Forresten, hvordan er de oransje kina-hendlene du bestilte?
Gå til den første posten i tråden og trykk "endre" på posten din, da kan du endre emnetittelen :)cevillan skrev:
Trådstarter synes det er en god idé men mangler den tekniske kompetansen til å få det gjennomførtEller mangler jeg rettigheter?