Inntrykkene har ikke stabilisert seg riktig enda, men venter jeg lengre nå så sovner jeg.
tor2502 - tusen takk for turen.
[img]http://i50.photobucket.com/albums/f348/ ... a85f77.jpg[/img]
Vi starta vell rundt 0900 tiden, og jeg var ikke hjemme før 18-19 tiden. Fantastisk deilig å få kjørt så mye. Ble vel rundt 25+- mil i følge trip-telleren min. Jeg fikk veldig god hjelp med sporvalg av tor2502.
Reddet meg flere ganger på veien i dag. Var spesielt en hendelse på slutten av turen som bet seg merke i hukommelsen:
Krapp høyre sving. Stor SUV av type Audi kommer i mot, og beveger seg inn mot mitt felt - krysser gul-linja. Pga tor2502 terping på sporvalg så var opplevelsen veldig udramatisk. Fikk sett Audien tidlig, hadde godt med handlingsrom, og gjorde en liten justering på linjen i god tid for å unngå massasje fra Audien sitt sidespeil.
Det var veldig hyggelig å få kjørt litt med Bjerknez mot slutten av turen. Vi stakk også innom kjøregården. Som noen av dere sikkert husker så sliter jeg med krypkjøringen. Prøvde 5 ganger med GSX'n. Det var triste greier. Rev kjegler som en helt - til trøst fikk jeg høre fra det små-sympatiske publikumet som satt og drakk kaffe at den gigantiske potta mi var det som reiv kjegler på de to siste forsøkene. Bjerknez reddet meg også fra å
nesten tryne i sving øvelsen da jeg hadde en noe uheldig fotposisjon som ble sporenstreks justert..
Nå har jeg virkelig fått testet sykkelen på en lengre tur. Veldig fornøyd. Kjenner jeg blir litt stiv i knærne under kjøring, men så fort jeg går av sykkelen er de helt fine. Får se om kroppen klarer å justere seg, eller om det må noen mods til.
Utenom det så er sykkelen lettkjørt og stabil - følte meg trygg når vi fikk litt sidevind. Litt slitsomt å kjøre inn sykkelen, unngår å være på samme turtall for lenge - blir mye giring av sånt.
Skoene har jeg hatt litt trøbbel med. Synes de var litt store - noe som sikkert er greit til høsten slik at jeg får plass til litt tykke sokker. Fikk kjøpt inn to "gel-hæl-såler" anledning turen i dag, og dette funket suverent. Støvlene sitter nå godt på foten uten at det blir badstu nedi der.
Det som derimot er veldig tragisk er jo at sykkelen er skitten igjen ](./images/smilies/grrr.gif)
Døde insekt og diverse skit er dandert over den en gang nypolerte svarte overflaten. Ikke bra. Uansett, tusen takk igjen for at dere gjør det mulig for meg å øvelseskjøre - som dere leser så er det noe jeg sårt har behov for. Nå er jeg så heldig at jeg også skal øvelseskjøre i morgen med Knut Morten. Håper å få øvd enda mer på krypkjøringa da. Mulig jeg må på biltema i morgen og kjøpe
en økonomipakke med tannbørster - avhenger av hvor skitten sykkelen hans er..