Lykke til

Flott, da skal jeg teste det.xses skrev:Jeg kjørte opp til A ifjor, og slenger meg på at ved krypkjøring bruk bakeren da den tar mindre og sykkelen strekker seg isteden for å stupe. Dette er iallefall min gode erfaring på Bmw'n jeg kjørte opp på og GSXF'n jeg kjører nå. Tåball på peg'n når du kjørte og at jeg flytta foten over på bakbremsen under kryp kjøring, var tegn på god aktiv kjøring fikk jeg beskjed om. Og husk for all del faste fokuspunkt! Se dit du skal!
Hehe, er jo ingenting som er bedre enn mange kloke hoder som grubler litt på en problemstilling :)Knut Morten skrev:Da er vel vi ferdig med dette om bremsing for denne gangen?
![]()
Lykke til
Du skal være glad for at du klarte oppkjøringen i dag! :)kanskje det ikke holder med svært hyggelige sms'er i lengden
Det tror jeg på, den jeg har vært mest nervøs for ihvertfall. Nå håper jeg at det blir litt øvelseskjøring de neste 2 ukene, både for læringen og hyggen sin del :-)freddy123 skrev:Grattis å lykke til med del 2, det er vell ofte kjøregården som er vanskeligst for de som har hatt lappen en stund men ikke på mc.
Bjerknez skrev:Du skal være glad for at du klarte oppkjøringen i dag! :)kanskje det ikke holder med svært hyggelige sms'er i lengden