Evike skal hente eleven sin "Cutless" i Fredrikstad kl. 11:30 hvis jeg har forstått rett og da kan vi vel si at oppmøte på Biltema for oss andre kan være nettopp 11:30. Så rekker vi en kaffekopp og litt dekksparking først.
Kan hende vi endrer rekkefølgen på ruten da jeg ser at en evt. regnbyge vil starte i Fredrikstad. Så det kan hende vi starter med Hvaler/Skjærhalden (og bruker mest tid der) siden det vel er der det er mest å se på. Hvis vi endrer rekkefølgen på ruten så trenger ikke evike og Cutless kjøre mot Sarpsborg, men forbli hjemme hos Cutless til jeg kommer med bermen

Oppmøte: Kl. 11:30 på parkeringsplassen til Biltema som ligger rett ved E6 i Sarpsborg.
Siste avkjøring før Sandesundbrua hvis du kommer fra Oslo.
Lengde: Turens lengde blir ca. 25 mil. I tillegg må du så klart legge til avstanden DU må kjøre for å komme deg til og fra Biltema.
Kontakperson: Bjerknez (Send meg PM og spør om telefonnummer dere som ikke har det fra før)
Ruteforslag: https://maps.google.com/?ie=UTF8&t=h&hl ... dg=feature" onclick="window.open(this.href);return false;
Små endringer kan bli gjort på sparket, og dte kan hende vi snur tvert om og tar ruten motsatt vei grunnet været.
Her er de som allerede har meldt seg på:
- evike
- Cutless
- mortenolb
- Solo-Rider
- Blommern
- Plumber (med følge...?)
- Zadnez
- guzziman (Avhengig av at sykkelen blir fikset, så litt usikker)
- Bjerknez (meg selv)
Jeg har IKKE fått mobilnummeret til guzziman så hvis jeg har noen kritiske beskjeder å gi i siste liten så vil ikke disse bli levert til han. Så hvis du leser dette guzziman, så send meg gjerne nummeret ditt. Har sendt deg PM også med mitt nummer.
Men som sagt, det er ikke helt spikret ennå med tanke på været, men det ser lovende ut, selv om det skal komme en byge utover ettermiddagen.
Kommer til å sende alle en SMS (unntatt guzziman siden jeg ikke har nummeret) sent i kveld med informasjon om hva som skjer.