Hver gang jeg ser en MC med ei lavtliggende potte på hver side er jeg nær samme himmelske opplevelse,og når jeg og kjærringa romsterer i dobbeltsenga...
--og det har vi gjort på treffhytta å,Omaas...

omaas skrev:Det er derfor det er lagt inn 2 toms sengebunn og merker etter tånegler på sengeenden
Sprint skrev:Så dersom Lysbakkens SV kommer ned på 1% blir summen da 1,2% ???
Sprint skrev:Så dersom Lysbakkens SV kommer ned på 1% blir summen da 1,2% ???
EnigIntruder skrev:![]()
Diskusjonen om 1 % klubbene og deres skjebne burde kunne fortsatt,men for meg er det egentlig knakende likegyldig...men klarer selvsagt ikke å blande meg litt..
Dette er absolutt ingen klage,langt derifra.Men jeg synes det bør være plass til mer enn karameller og søtsaker ellers på sida,var da ingen hadde som fikk hjertebank og pustebesvær av dette...kanskje med unntak for "ledelsen"...![]()
Har jo fra før tusenvis av tullinnlegg (?) så et fra eller til spiller jo ingen rolle...
Forumlesere,forlat gærningen,han vet heller ikke nå hva han gjør..
Dette var jo ikke et tulleinnlegg, og dessuten, vi forlater ingen gærninger ..... og denne gærningen virker å være klokere enn mangeIntruder skrev:![]()
Diskusjonen om 1 % klubbene og deres skjebne burde kunne fortsatt,men for meg er det egentlig knakende likegyldig...men klarer selvsagt ikke å blande meg litt..
Dette er absolutt ingen klage,langt derifra.Men jeg synes det bør være plass til mer enn karameller og søtsaker ellers på sida,var da ingen hadde som fikk hjertebank og pustebesvær av dette...kanskje med unntak for "ledelsen"...![]()
Har jo fra før tusenvis av tullinnlegg (?) så et fra eller til spiller jo ingen rolle...
Forumlesere,forlat gærningen,han vet heller ikke nå hva han gjør..
Ingen hadde gjort noe galt, men de følte altså for å stenge tråden.Meningsutvekslingene har tidvis vært konfronterende, men innenfor det vi aksepterer. Men vi har nå vurdert og besluttet at det ikke har noen formålstjenlig hensikt å la tråden utvikle seg videre