Jeg tar heller ikke med sengetøy (selv om jeg har plass) så fint om du "booker" dette for meg også

... men for å bli vant til å takle kjøring i regnvær må du også trene på det. En slik tur med litt bygevær kan gjøre susen, og jeg kan garantere at det vil være verdt det!Bjerknez skrev:Ruteforslaget blir nok bra uansett, så det overlater jeg til dere andre og bestemme.
Foreløpig sitter jeg på gjerdet og titter på været.
I morgen ettermiddag tar jeg en avgjøresle om jeg blir med eller ikke. Jeg krysser fingrene.
Jeg regelrett hater regn når jeg kjører sykkel og spesielt på svingete norske fjellveier. :-)å
Det er ikek det at jeg ikke takler selve kjøringen i regnvær, men heller det at jeg har generelt vannskrekk. Liker meg best i finvær.Flanker skrev:... men for å bli vant til å takle kjøring i regnvær må du også trene på det. En slik tur med litt bygevær kan gjøre susen, og jeg kan garantere at det vil være verdt det!Bjerknez skrev:Ruteforslaget blir nok bra uansett, så det overlater jeg til dere andre og bestemme.
Foreløpig sitter jeg på gjerdet og titter på været.
I morgen ettermiddag tar jeg en avgjøresle om jeg blir med eller ikke. Jeg krysser fingrene.
Jeg regelrett hater regn når jeg kjører sykkel og spesielt på svingete norske fjellveier. :-)å
Danser bare fugledansen jeg, og etter en sixpack med pils så er jeg ganske god også!Busa Trond skrev:På med Klimen gutt![]()
Fint vær hele lørdag, også tar vi en cognac på kvelden å danser soldansen![]()
Mulig det ikke hjelper på været, men humøret blir på topp
Helt til vi våkner fullesjuke i regnvær og setter kursen hjemmover. Ps! Jeg har 15 mil ekstre å kjøre i forhold til dere. Det er myyye når det høljer nedBusa Trond skrev:....og etter 12 pils så tar vi ballongdansen utpå stegastein![]()
Da driter vi nok i været
Helt til vi våkner fullesjuke i regnvær og setter kursen hjemmover. Ps! Jeg har 15 mil ekstre å kjøre i forhold til dere. Det er myyye når det høljer nedBusa Trond skrev:....og etter 12 pils så tar vi ballongdansen utpå stegastein![]()
Da driter vi nok i været
Været oppover er ikke så ille. Er mer bekymret for været hjemmoverCutless skrev:Strålende vær opp til Trondheim (Østerdalen) lørdag - legg om ruta og hold meg med selskap et stykke på veien da vel
Last ned appen til http://pent.no/search/?q=forecast så har du værmeldingen for både yr og storm. Fasiten pleier å ligge omtrent midt mellom de toBjerknez skrev:Følger intenst med på yr her og ser at værmeldingene ikke er like fantastiske nå som i går. Dette endrer seg fort og er helt avgjørende om jeg slenger meg med eller ikke