Bagasjeplass var jo eneste argumentet mot R-sykkel, så nå gjenstår bare å få prøvd å kjøre en litt lengre tur med en, og se hvordan effekt det har på kroppen

Hahaha... ja reagerte på det selv.... Men nå skal det sies at den ikke er full heller... Skal prøve å fylle den maks opp å se hvordan det blir da. Men er mye enig med degmortenolb skrev:Den er jo så liten at det ser nesten dumt ut
Når tror du at du er i Ålesund da?LordShaft skrev:I morgen tidlig går turen til øvre Årdal, sognefjellet, Lom, Geiranger og Ålesund... Værmeldingene kan love strålende vær, og jeg sitter på jobb med ferdig pakket sykkel.
Skal i bryllup på lørdagen, så får jeg se hvor turen blir sørover. Stor fare for at det blir helt langt kysten eller gaularfjellet.
Tar løs når jeg går av klokken 08:00 i morgen tidlig. Fy faen så jeg gleder meg til langtur igjenerfect
Sony Z2
Trøtt mann med 1 liter kaffe innabords i en forholdsvis tight kjøredress som er i fullt driv på vei i et bryllup.... høres liksom ikke helt gunstig ut ...LordShaft skrev:Blir det brann i Bergen i natt.... Kjører jeg våkedøgn :-) smeller innpå en liter kaffe og kjører fordi om