Ikke bare kan du å skru...mer enn de fleste. Du er også en virtuos med kamera.... Jeg bøyer meg i støvet :)
Takker :-D Liker å ta bilder og å skrive om opplevelsene til tider...AJ skrev:Du verden for en flott bildeserie :-) .
Veldig bra.
All grunn til å takke for at du opplevelsen med oss på denne måten
Takker :-DFlanker skrev:Fantastiske bilder!
Takker :-Dfreddy123 skrev:Veldig fine bilder ja, alltid gøy å følge med på andres turer.
Takker! :-D Får kjøpe meg en trippel neste år og ta bilder av den! Noe mindre i motor størrelse enn din dog.Olav K skrev:![]()
Ikke bare kan du å skru...mer enn de fleste. Du er også en virtuos med kamera.... Jeg bøyer meg i støvet :)
Takker :-DTommas skrev:Flotte bilder!
Ikke spesielt morsomt når man er ett stykke hjemmefra det... Men heldigvis viste det seg å være ett lite problem i forhold til hva jeg så for meg i hodet akkurat når jeg merket at det ikke var bremse igjen...norse900 skrev:Festlig... Opplevde det samme forrige helg på vei ned svingene fra Øygardstøl ("ørneredet") til lysebotn, men hos meg var det en annen "dødssynd". Gammel bremseveske... Tok det rolig, så det var ingen fare på ferde, men er en påminnelse om at bremsevesken MÅ skiftes med jevne mellomrom
Trodde ryper var sky dyr jeg også ja, det har ihvertfall de jeg har møtt på før i skogen og på fjellet vært, men disse virket ikke å reagere før jeg kjørte forbi de på veg videre (da fløy de 2 meter...). Tror de må ha blitt "paralysert" av fjernlyset, og da BMW'n ikke lager noe særlig støy så kan det hende de ikke brydde seg! Får se om jeg får fyr på en data med skjermkort som er kompatibelt med GoPro studio til helga og lage litt videoer!RuneMC skrev:Fine bilder og like fin tur så det ut som.
Hehe ryper som ikke vil flytte seg, trodde det var sky fugler...
Skriv gjerne prisen på bomveier a la Slettefjellveien... kronisk vanskelig å finne info om både pris og betalingsmåter før en står der...
Takker!LordShaft skrev:Fantastisk referat og flotte bilder.... Keep it coming
Sony Z2
Hvis du ser på signaturen din... haha!LordShaft skrev:Hvilket kamera er det du bruker, og hvilket program bruker du til å redigere?
Jævlig stilig de bildene dine!
Sony Z2
Det beste med Google+ er at alle enhetene jeg har kommuniserer sammen og kan brukes til akkurat det samme! Og det er enkelt og greit å bruke, har hatt noen forsøk på å plukke ut bilder fra mamma sin IPAD (LordShaft skrev:Jeg er selv Google mann.... Men har aldri benyttet meg av denne tjenesten. Noe jeg blir nødt å kikke mere på. Takk for tips!
Sony Z2
Ser du har sticker med navnet ditt og Norskeflagg på hjelmen. Det var faktisk på grensa te dritkult :) Tør jeg spørre om det er sjølvlaga, eller bestilt på nett?MLeikarnes skrev:Etter 40.000+ km var det godt å endelig bytte visir og pinlock! Det var nødvendig... Ikke så galt å se gjennom på dagtid og natt uten regn, men litt for dårlig i regn! (...) Arai har visir som holder lenge ihvertfall! På Bmw hjelmen jeg hadde før hadde jeg måttet brukt 4 visir på like mange km!
Gammelt:
Nytt:
Sent from my Sony Xperia Z2
Kjøpte de på Ebay, blir nok å kjøpe flere om en stund! Så noen som hadde på youtube så da måtte jeg også ha...Orion skrev:Ser du har sticker med navnet ditt og Norskeflagg på hjelmen. Det var faktisk på grensa te dritkult :) Tør jeg spørre om det er sjølvlaga, eller bestilt på nett?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Haha! Må vel bare innrømme at noen av bildene kanskje er litt vel mye "pyntet" på... Graset er jo grønt enda, men kanskje ikke så grønt... :-D Kanskje litt punktvis redigering hadde vært tingen, hmmm.... :-DJompa skrev:Skal ikke spørre, men...... er BMWen din virkelig så rød som på bildene, eller er bildene pyntet på ?
Har litt vanskelig for å tro at gresset er SÅ grønt og himmelen mye blåere på vestlandet.
Sånn, der har jeg ikke spurt og ikke antydet.
Uansett, du har veldig mange fine bilder