Fikk da beskjed om å oversende bilder og ordrenummeret. Etter å ha gjort det, så fikk jeg beskjed om at dette ikke var noen reklamasjonssak fordi jakka var et år...
Nå er det ganske så akkurat 1 år siden jeg bestilte jakka (så jeg har faktisk reklamert et par dager før, men var ikke klar over det før jeg måtte lete frem ordrenummeret i en gammel mail).
Er det normalt at kjørejakker bare skal vare i ett år før sømmene ryker?
Er det noen andre som har tilsvarende erfaring, eller er det bare jeg som er "uheldig"?
Selvfølgelig er det kjipt at dette oppdages like før det er gått et år, -jeg ser den, -men nå var det nå engang slik det var.
Slenger med bildene jeg sendte til Sharkspeed, så kan dere i det minste se hva det gjelder. Bildene er fra forskjellige steder på både høyre og venstre arm, og det er også flere andre steder på ermene hvor sømmene er i ferd med å ryke..

Bør jeg forfølge saken, og eventuelt hvordan? Det er jo en svensk sjappe... (Driter i pengene, men er temmelig irritert over at de viser til ordredato som start-punkt for reklamasjonsfristen, og at reklamasjon tett opptil et år fra ordredato, (men ikke overskredet)!)