Blir ikke så mange bilder her med det første, dette pga maskinen med alle mine bilder tok kvelden i et lyn nedslag for noen uker siden.
Håper at hard disken klarte seg.
Jeg er en mann som er 40 år.
Har ei datter på 6 år som kan bli et godt MC emne, hun er helt gal etter å kjøre MC sammen med pappa selv om det kun har blitt et par små turer rundt boligfeltet.
Kjerringa hadde aldri sittet på en MC før, det var noe jeg ønsker hun skulle få oppleve nå i sommer, så jeg fikk tak i et rep objekt for en kurant penge.
Takket være forumdeltakere, venn og bror, fikk jeg løst de fleste problemer på ganske kort tid.
Takk til dere alle!
For å mimre litt om mine første tohulinger, så startet det hele med Tempo Corvette 50ccm ca 1978 eller 1979 i en alder av 10-11 år.
Husker jeg og en kamerat tyvlånte mopeden og kjørte den tom for bensin, eneste vi fant som den kanskje kunne gå på var diesel.
Det gikk ikke bra!

1982 dro min bror i militæret og jeg "arvet" hans 1979 Suzuki X1 50ccm.
X1 var forgjengeren til den mer populære ZR og etterfølgeren til AC.
Her ble det blod på tann og jeg skrudde og mekket på den når det var behov.
Suzuki var helt klart min favoritt den gangen.
Når den første TS-50X kom så fikk jeg prøve min venn sin sykkel, da bestemte jeg meg for å kjøpe en ny med en gang.
Første TSX var veldig lik ER, heldigvis fikk jeg tak i den nye modellen når jeg skulle bytte ut X1.
Dette kunne vært rundt 1985 eller 1986.
Den sykkelen ble stjålet og jeg fikk erstatning, da ble det en ny TSX og dette mener jeg var i 1987.
I årene fremover var det mange mopeder innom garasjen, alt fra Zundap til Suzuki.
Det var nok et 30-40 talls mopeder jeg kjøpte for å reparere og selge igjen.
Ble lei av å reparere mopeder og bestemte meg for å gå for litt større saker.
Første var en Suzuki GT-350 rundt 1971 modell.
Fikk kortvarig glede av den siden midtre sylinder ble så varm at den skjærte seg.
Den ble stående demontert noen år før en venn forbarmet seg over den.