Tusen takkojda skrev:
Ja da skal jeg ihvertfall få lov til å gratulere med en milsluker av rang![]()
Skal bli gøy å beundre den til helgen

Tusen takkojda skrev:
Ja da skal jeg ihvertfall få lov til å gratulere med en milsluker av rang![]()
Skal bli gøy å beundre den til helgen
Da ser den midlertidige søndagslista ut slik for dem som har meldt sin interesse på Hytte Torget.Busa Trond skrev:Jeg har holdt av fem tremannshytter til mandag.
Da må vi ha det spikra hvem som skal være med. Dem som er sikre på tur sier i fra i helga ( send meg en PM ), resten fikser hytte selv så slipper vi betale for hytter som ikke blir brukt
Betyr det at jeg må eller ikke ta med egen single malt?Busa Trond skrev:Busa Trond skrev: Moffa med en flaske single malt
Du må ikke ta med egen single malt hakhap, med mindre du tenker å kverke en flaske alene :-)åhakhap skrev:Betyr det at jeg må eller ikke ta med egen single malt?Busa Trond skrev:Busa Trond skrev: Moffa med en flaske single malt
Nja... egentlig liker vi ikke folk "utenifra", men du kan sikkert bli med den ene veienosteper skrev:Er godt mulig jeg slenger meg på noen deler av turen deres, om dere ikke har noe i mot det? :)
Holder til i Nesbyen den helga, så tenkte å slenge meg på fra Bromma og bli med dere til Fagernes.
Mulig jeg slenger meg på når dere skal nedover igjen og. Jeg er ikke helt sikker på om jeg skal ha med sykkelen ned til Kongsberg, isåfall blir jeg med dere helt ned. Hvis ikke er jeg med til Uvdal eller Dagali. :)
Kan si ifra til deg Busa Trond når jeg vet det sikkert, så kan du jo få nummeret mitt så jeg er oppdatert på hvor dere er. :)
Blommern skrev:Ser ut som en fin tur dette! Jeg melder meg på :) Hvis det fortsatt er ledig plass?
Hver gang jeg kjører med ArcticTiger, Busa Trond og ojda er tilnærmet magiskBjerknez skrev:Dette blir j**** artig!!!![]()
Bare yr holder det dem låver i skrivende stund nå, så blir dette magisk![]()
Gielas skrev:Hver gang jeg kjører med ArcticTiger, Busa Trond og ojda er tilnærmet magiskBjerknez skrev:Dette blir j**** artig!!!![]()
![]()
(Kanskje har det noe å gjøre med at været noen ganger er tilnærmet tragisk?)
Edit: Unnskyld. (Var: 'Fu..ck!') Jeg rakk ikke å editere postinga! :-)ojda skrev:Gielas skrev:Hver gang jeg kjører med ArcticTiger, Busa Trond og ojda er tilnærmet magiskBjerknez skrev:Dette blir j**** artig!!!![]()
![]()
Trur jaggu du har vært for ofte på tur med Intruder åsså jeg![]()
For nå har jammen "riminga" hans smittet over på deg, (Å meg)![]()
freddy123 skrev:Vi blir 15 stykker på turen da :) dæven så mange, dette blir morro.
Bra jobba busa trond
Er vel noe sant i det også ojda? Det første rimet i denne postinga altså (jeg quotet feil)ojda skrev:Gielas skrev:Hver gang jeg kjører med ArcticTiger, Busa Trond og ojda er tilnærmet magiskBjerknez skrev:Dette blir j**** artig!!!![]()
![]()
Trur jaggu du har vært for ofte på tur med Intruder åsså jeg![]()
For nå har jammen "riminga" hans smittet over på deg, (Å meg)![]()