Joda, jeg ser den, men det forandrer ikke det faktum at jeg backer ut. :)Zadnez skrev:Bjerknez skrev:Fikk nettopp svar fra Speed i Sandefjord at denne sykkelen ikke kunne prøvekjøres, så da takket jeg for meg.ErikVHThorup skrev:Lekker cykel altså!
Jammen meg dårlig med entusiastiske selgere synes jeg...
Så sent i sesongen er ofte demo sykkelen solgt, og du får aldri prøve ukjørte sykler.... innkjøring etc
Bjerknez' | BMW i4 M50 M-Sport Pro
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: Bjerknez' logg - Yamaha V-Star 1300 - Eventyret har star
- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Dere kjører vel forbi mitt distrikt på søndag... om du har vært RIKTIG snill gutt kan det hende det dukker opp en Speed Triple R på veien, som kansje kan prøvekjøres. Det vil muligens koste deg nattesøvnen da...... men det er det sikkert verdt :)
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bjerknez
- Kontakt:
Det hadde jo vert knall!!Olav K skrev:Dere kjører vel forbi mitt distrikt på søndag... om du har vært RIKTIG snill gutt kan det hende det dukker opp en Speed Triple R på veien, som kansje kan prøvekjøres. Det vil muligens koste deg nattesøvnen da...... men det er det sikkert verdt :)

Er det noe forskjell på sittestilling etc. i forhold til Street Triple?
- Olav K
Njaaa mulig at Speed'en er ørlite mer framoverlent. Men det er ikke noe jeg tenker på før, under og etter kjøring.Bjerknez skrev:Det hadde jo vert knall!!Olav K skrev:Dere kjører vel forbi mitt distrikt på søndag... om du har vært RIKTIG snill gutt kan det hende det dukker opp en Speed Triple R på veien, som kansje kan prøvekjøres. Det vil muligens koste deg nattesøvnen da...... men det er det sikkert verdt :)![]()
Er det noe forskjell på sittestilling etc. i forhold til Street Triple?
Det som er sikkert er at salen er enda mye bedre enn på Street.
Både jeg og kamerat Roald oppgraderte samtidig fra Street til Speed, og bortsett fra høyere vekt (likevel lavere vekt enn f.eks Kawa Z800) finner vi kun positive ting med den store. Mer fartsvennlig, mer komfort, mer av alt som er gøy

Men husk at vår objektivitet nok kan trekkes i tvil omkring disse syklene :)
-
- Motorsykkelen din: Aprilia Dorsoduro 1200. Vespa Piaggio.
Du har ikke vurdert en superduke 990 da Bjerknez? Vet ikke hvordan du er i størrelse, høyde, fasong osv sammenlignet med meg. Jeg er ca 187/88 cm.
Jeg kjørte Duke 690 på kjøreskolen og den passet meg utrolig bra med tanke på kjørestilling osv. Blir mye fortere sliten på gsx jeg har nå feks. Var å prøvesatt en superduke utpå mysen i sommer og det føles liksom helt "riktig" :-)
De er vel ikke noe toppfartmonstre, og har en litt annen motorkarakter en mange andre sykler. Masse power helt fra bånn, og et herlig drag igjennom. AMD har en inne nå. En 2007 demo modell som knapt har vært på veien. Den er som ny. Sikkert mulighet til å prøvekjøre den
Jeg er på litt samme sted som deg. Vurderer sterkt et bytte mot neste sesong. Superduke, mt-09, speed triple og kawa z1000 (sx) er aktuelle for meg, og øverst troner nå MT-09 og superduke på delt første
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... rough=true
Jeg kjørte Duke 690 på kjøreskolen og den passet meg utrolig bra med tanke på kjørestilling osv. Blir mye fortere sliten på gsx jeg har nå feks. Var å prøvesatt en superduke utpå mysen i sommer og det føles liksom helt "riktig" :-)
De er vel ikke noe toppfartmonstre, og har en litt annen motorkarakter en mange andre sykler. Masse power helt fra bånn, og et herlig drag igjennom. AMD har en inne nå. En 2007 demo modell som knapt har vært på veien. Den er som ny. Sikkert mulighet til å prøvekjøre den

Jeg er på litt samme sted som deg. Vurderer sterkt et bytte mot neste sesong. Superduke, mt-09, speed triple og kawa z1000 (sx) er aktuelle for meg, og øverst troner nå MT-09 og superduke på delt første

http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... rough=true
- JRO
- Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013
Selv om den er litt over budsjett får vi se om du ikke kan få tatt en prøvetur med min i løpet av Høstturen til helgen.Busa Trond skrev:Det er nok en Multistrada du skal ha
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100
- Bjerknez
- Kontakt:
Alle prøveturer tas i mot med takk
Har vert i kontakt med Alf Graarud motor og fått en innbyttepris på min sykkel som jeg ble fornøyd med og dem får inn en flunkende ny hvit Street Triple R til uken, så hvis sykkelen føles riktig så kan dte hende jeg kliner til.
Satt forresten på en MT09 på Tyrigrava i helgen og denne var også meget behagelig å sitte på. Helt klart en lett og morsom sykkel, men jeg tror jeg holder et knapp på Street Tripl'en. Den den får inn er som sagt hvit og jeg tror det er den fargen jeg liker best på en triple. På sort synes riper og skavanker med EN gang og den grå ser liksom litt anonym ut. (no fence Olav K
)
Vi får se hva som skjer :)

Har vert i kontakt med Alf Graarud motor og fått en innbyttepris på min sykkel som jeg ble fornøyd med og dem får inn en flunkende ny hvit Street Triple R til uken, så hvis sykkelen føles riktig så kan dte hende jeg kliner til.

Satt forresten på en MT09 på Tyrigrava i helgen og denne var også meget behagelig å sitte på. Helt klart en lett og morsom sykkel, men jeg tror jeg holder et knapp på Street Tripl'en. Den den får inn er som sagt hvit og jeg tror det er den fargen jeg liker best på en triple. På sort synes riper og skavanker med EN gang og den grå ser liksom litt anonym ut. (no fence Olav K

Vi får se hva som skjer :)
- Olav K
Er det en R utgave eller en "vanlig"?
Jeg skal ikke bli fornærmet... har tre svarte biler på tunet, så vet så inderlig vel hvor lett striper vises.

Jeg skal ikke bli fornærmet... har tre svarte biler på tunet, så vet så inderlig vel hvor lett striper vises.

- Bjerknez
- Kontakt:
Er en R utgave ja.Olav K skrev:Er det en R utgave eller en "vanlig"?
Er veldig spent på prøvekjøringen

- Olav K
Den stooore forskjellen er jo at den kan kjøres aktivt i svinger uten at det er fare for å starte skogbrannBjerknez skrev:Er en R utgave ja.Olav K skrev:Er det en R utgave eller en "vanlig"?
Er veldig spent på prøvekjøringen

Blir spennende å se hva du synes...

- Bjerknez
- Kontakt:
Er mest spent på draget i sykkelen egentlig. Forventer at den er langt heftigere enn min ned tanke på at den veier ca. 130kg mindre, har 30 hester mer etc.Olav K skrev:Den stooore forskjellen er jo at den kan kjøres aktivt i svinger uten at det er fare for å starte skogbrannBjerknez skrev:Er en R utgave ja.Olav K skrev:Er det en R utgave eller en "vanlig"?
Er veldig spent på prøvekjøringen![]()
![]()
Blir spennende å se hva du synes...
Er nok dreimomentet jeg er bortskjemt med

- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Du får huske å legge på noen tusen omdreininger fra hva du vanligvis bruker 

- Bjerknez
- Kontakt:
Joda, jeg forventer ikke at en Street Triple skal dra like bra fra 2.000omdr. som min, men jeg forventer at den totale aksellerasjonen fra gangfart til 150km/t er ganske mye mer heftig.Tommas skrev:Du får huske å legge på noen tusen omdreininger fra hva du vanligvis bruker

Kuult å være gravid med ny sykkel
Har du sjekket at du faktisk får prøvekjørt den?

Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules
- Bjerknez
- Kontakt:
Jepp, får prøve kjøre ett par km. sa han (selv om den var kliss ny). Han sa jeg virket som en ålreit kar så han stoler på at jeg tar det pent.Zadnez skrev:Kuult å være gravid med ny sykkelHar du sjekket at du faktisk får prøvekjørt den?
DAGENS TABBE!!

Neida.. er jo ikke ond heller