Skal jeg være helt ærlig så liker jeg utseendet til Street Triple R veldig godt. Jeg skal inrømme at det tok litt tid før jeg ble forsonet med frontpartiet, men jeg liker denne sykkelen veldig godt og den vinner jo også det meste av tester i den klassen. MT-09 har vel mer drag muligens (også større motor og mer hester etc.) men Triumph virker mer påkostet og alle sier jo at balansen og den totale opplevelsen på en Street Triple R er bedre.
Men jeg skal prøvekjøre den for først gang i morgen så da skal jeg fortelle min ærlige mening angående førsteintrykket jeg fikk. Hvis jeg ikke får noen "wow opplevelse så kikker jeg videre og da blir det naturlig å vente til neste år for da har jeg hele vinteren til å bestemme meg. Men får jeg godfølelsen i morgen så går jeg for den hvite hvis tilbudet er bra, hvis ikke så bestiller jeg en fra fabrikk med levering våren 2015.
Men som sagt, den eneste tilsvarende sykkelen jeg kan sammenligne den med som jeg har kjørt er en Suzuki GSX 650F. Samme kubikk, litt mindre hester og moment og en sylinder ekstra, men ellers er det vel så nerme jeg kommer noa av det jeg har kjørt før.
Uansett... dette blir spennende.