Mc83 skrev:Eg er ny her så skal ikkje utale meg om folka her inne. Er folkemassen stor nok er det uansett masse kunnskap å hente om det er det en er på jakt etter.
Det eg derimot kan si er at eg er ikkje noe stor fan av Aj og eventuellt Ragnild ( om hun er fortsatt er her ) og resten av ulveflokken..
Noen mer spydige og barnslige mennesker som er godt opp i åra skal du leite lenge etter.
Skulle nesten tro de var drittunger hadde det ikjke vært for ordforådet de brukte.
De var en av årsakene til at ett av norges daværende største mc forum ( mc-forumet.no) gikk til dunders med litt hjelp fra en liten nedeperiode pga hostingselskapet gikk konken.
De lagde så sure miner der inne og tålte så lite motgang at en skulle tro de hadde en del komplekser mot det å få kritikk..
Nei, elendige mennesker med store komplekser.
No blir eg vel hevet ut regner eg med, men dette bør de no ihvertfall tåle. Ytringsfrihet er en dyd !!
Du har jo selv mer eller mindre innrømmet at du har tråkket over grensen med dette innlegget og det er jo ne god start, for du fremstår ikke som noe bedre selv når jeg leser det du skriver. Legg merke til at jeg skriver "fremstår", noe som vil si at selv om du kanskje ikke er barnslig og oppfører deg som en "srittunge" i virkeligheten så er det nettopp det intrykket du gir oss med slike innlegg.
Du kommer med massive påstander om at AJ og "ulveflokken" har ødelagt en annet forum med slik oppførsel ved siden av server nedetid etc. Nå aner ikke jeg noe som helst rundt dette, men hvis EN person klarer å rassere ett helt forum som du påstår har vært norges største sier mer om forumet enn enkelte medlemer. Var det ingen i MC-forumet som kunne da evt. kastet han ut og reddet situasjonen? Kanskje det var nettopp det dere skulle gjort? (Uten at jeg påstår at det du sier er sant anngående AJ sin oppførsel i annet forum)
Det verste av alt er at du virker veldig bitter og det virker som om dette har gått veldig inn på deg ut fra måten du skriver på. Men allikevel oppretter du en bruker her inne og velger å bli en del av felleskapet. Du skriver hele 7 poster (rundt regnet) før du bombarderer med en slik post. Det gir i vertfall ikke MEG noen gode vibber rundt din tilstedeværelse.
Det er uansett trist at du har oppfattet AJ på den måten, og selv om jeg ikke akkurat deler seng med han selv så kan jeg vel si at førsteinntrykket mitt var at dette var en hyggelig voksen mann, for jeg har nemmelig pratet med han i virkeligheten og det er nettopp det som gjør at MCsiden er et flott sted. Mange av medlemmene her inne treffes nemlig utenfor forumet til tider også og gjemmer seg ikke bare bare et nick. Det gjør at man blir kjent med mange hyggelige mennesker og det gjør at man blir litt mer forsiktig med hva man skriver og at man tenker gjennom et par genger før man kaster ut et surt innlegg.
Skriver jeg noe som jeg ikke hadde turt å sagt face to face til personen det gjelder så lar jeg være.
Jeg tviler meget sterkt på om du kunne fått deg til å kalt AJ for en "drittunge" i virkeligheten...