Jeg har truffet enormt mange nye MC venner den siste tiden takket være dette forumet og jeg har fått vert med på mange flotte turer. Joda, noen diskusjoner blir det inni mellom og enkelte ganger kan det gå ganske hett for seg da meningsforskjellene blandt mange av oss er store, men det hele dreier seg stort sett om diskusjoner rundt sikkerhet og oppførsel i trafikken samt merkevalg og hva som er "best" etc. Slik må det også være mener jeg og det får være opp til hver enkelt hvordan man bør oppføre seg rundt dette, for som man reder ligger man osv..
Jeg regner med at AJ og andre i forumledelsen stepper inn og rydder opp der det går litt over stokk og stein og så vidt meg bekjent så må evt. dette skje ganske diskret, for jeg har ikke langt merke til noen utkastelser etc. Selv om det sikkert har skjedd.
I bunn og grunn skrev jeg dette innlegget for å takke for et fantastisk flott MC forum hvor man kan ha en uhøytidelig "prat" med andre samt få hjelp med tekniske ting etc. Kunnskapen er stor bland mange og jeg har ennå til gode å se slibrige kommentarer etc. som faktisk er ment slibrig og ikke som en spøk.
Så takk til deg AJ og dere andre i forumledelsen! Keep up the good work!