Nå er det en ny uke, og dermed bare fem dager til den blir sendt... :-)å

Om 4-5HK er mye kommer an på hvor mye man har fra før avBjerknez skrev: 4-5 HK'er er vel egentlig ganske mye på en liten og lett motorsykkel?
4-5 HK'er på en bil vil man nok ikke merke, men si at motorsykkelen veier 200kg og en vanlig bil veier rundt 1.300kg så kan man jo rundt regnet gange dette med seks slik at man da får det samme som man hadde fått rundt 30HK'er mer i en bil og det vil man merke bra tror jeg.
Ikke for at effekten er så innmari viktig for min del da det er mer lyden jeg er ute etter. Jeg bare lurer litt egentlig, om det er merkbart og om de tstemmer at man får såpass mye mer kraft bare ved å skru på en slipon?
Hahaha, konge :)Cutless skrev:Må ikke glemme økt funksjonalitet på sykkelen:
Den videoen så jeg ikke før nåCutless skrev:Må ikke glemme økt funksjonalitet på sykkelen:
Zadnez skrev:he he... så forresten ut som om han popper mer enn han kjører... det må jo være verdens største pysestripe:)
Joda, men akkurat saltet holder jeg meg vekk fra. Har tross alt en bil jag kan bruke også, så får jeg spare sykkelen litt når saltingen begynner.Snikendeugle skrev:Så lenge du ikke bor i "Gokk", så er veien fint kjørbar selvom snøen ligger litt her og der. Veiene er saltet og våte, så det er ikke særlig værre enn å kjøre på regnvåte veier -litt dekkytelse pga temperatur.
Ja, lyden ble bare forferdelig (til naboenes fornøyelse)freddy123 skrev:Sjarmen blir borte på cruisern din nå som du fjerna bråkepotta og det hørtes ut som elsykkel istede, men er vell det greieste når du skal bytte den inn ja.
Men så er det ikke mange dagene nå da før du får ny :) lykke til med den harde ventetida... Et minutt her og et der tia kommer til å gå så fort atte hehe:)
Morroklumpen det seZadnez skrev:nå kan du også ta deg råd til bmw bjerknez
http://www.dinside.no/930808/bmw-cruise-el-sykkel" onclick="window.open(this.href);return false;
Nå spør jeg sikker veldig dumt, men hva er det det er bilde av der og hva gjør denne?Toven skrev:One size fits all ja. Om du ikke er helt trygg på å sette sykkern på støtta bruker jeg en slik en i tilleg:
OG, for å nevne noe som jeg ikke var obs på før det var for sent.. det er VELDIG fort gjort å skrape svingarmen. Så etter det hadde skjedd, lagde jeg et par "elefantører" (fant ikke noe bedre beskrivelse) av noe tykk skumgummi slag - lagde et hull i midten som går over svingarm-bobbinsene. Dekker da rundt svingarmen for støtta så det ikke lager riper
![]()
må lage en ny forsåvidt, glemte å ta de av en dag så kjørte rundt med de på som resulterte i en stykk mistet på veien
Må holde sykkelen vinkelrett så kan ikke stå på sidestøtta. Anbefaler å kjøpe bobbins til svingarmen.Bjerknez skrev:Så det nå, at det var støtte til fremhjulet![]()
Men hvordan er fremgangsmåten for å få opp bakhjulet?
Skal sykkelen stå på støtten som vanlig for så og føre denne depotstøtten under og "jekke" den opp?
En trinn for trinn forklaring hadde vert greit. Å velte sykkelen ved første smøring er ikke spesielt ønskelig:-)å