Finne ut hva jeg skal gjøre med livet - Jobb
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Re: Finne ut hva jeg skal gjøre med livet - Jobb
Jada, jeg er egentlig klar over at jeg ikke er helt håpløs. Det går litt opp og ned, men dukker opp noe innimellom. Riktignok lenge siden noe har "gått veien" nå, men har vel strengt tatt ikke vært singel så forbanna lenge 

-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Tro meg. Det går opp og ned med oss alle. Helt normalt det. Husk at du også er i etableringsfasen. Da er det normalt sett ikke vanlig å ha mye å rutte med. Been there done that!mortenolb skrev:Jada, jeg er egentlig klar over at jeg ikke er helt håpløs. Det går litt opp og ned, men dukker opp noe innimellom. Riktignok lenge siden noe har "gått veien" nå, men har vel strengt tatt ikke vært singel så forbanna lenge
Bli kvitt dyr gjeld så stiger nok humøret også tror jeg :)
- mortenolb
Er nok egentlig ikke gjelda som er problemet her i utgangspunktet, mer det faktum å ha noe å gjøre på fritida, men det er klart det vil hjelpe til å gjøre ting om man har mer penger!
-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
I MINE øyne synes jeg du har gjort ganske mye på fritiden din i sommer. Du har jo faen meg vert land og strand rundt med sykkelen din. Vi har vert på utallige treff, drukket pils i Molde etc etc. Ved siden av dette så driver du også med å spille gitar. JEG derimot har kun MC som hobby så når vinteren kryper seg på nå så driver ikke jeg med så veldig mye heller...mortenolb skrev:Er nok egentlig ikke gjelda som er problemet her i utgangspunktet, mer det faktum å ha noe å gjøre på fritida, men det er klart det vil hjelpe til å gjøre ting om man har mer penger!
Kanskje du bare har litt forsinket kjærlighetssorg, noe som gjør at andre ting også blir litt overdramatisert?
Er ikke meningen å leke hobbypsykolog her... men jeg bare prøver å resonere meg frem til hva som EGENTLIG er problemet. Ofte er det bare ett sted skoen trykker....

- mortenolb
Kjærlighetssorg er det nok ikke, det var jeg som sa hadetbra på den kanten, og det er også grunnen til at jeg har hatt muligheten til å gjøre så mye som jeg har gjort i sommer. Det er nok heller det at jeg faktisk har gjort så mye i sommer, for det har jeg aldri gjort før, og så kommer vinteren hvor jeg ikke kan gjøre det samme mer. Får vel prøve å sale opp og faktisk motivere meg selv til å spille mer gitar, ja, men igjen så blir jo det en ganske ensom greie når man ikke har band.
-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Haha.. å der fikk vi svaretmortenolb skrev:Kjærlighetssorg er det nok ikke, det var jeg som sa hadetbra på den kanten, og det er også grunnen til at jeg har hatt muligheten til å gjøre så mye som jeg har gjort i sommer. Det er nok heller det at jeg faktisk har gjort så mye i sommer, for det har jeg aldri gjort før, og så kommer vinteren hvor jeg ikke kan gjøre det samme mer. Får vel prøve å sale opp og faktisk motivere meg selv til å spille mer gitar, ja, men igjen så blir jo det en ganske ensom greie når man ikke har band.

Det du lider av er intet annet en det vi andre lider av.
PMS!
Your Welcome

- mortenolb
Haha, er nok PMS ja! Bare meget mye kraftigere enn jeg hadde i fjor vinter :-)å
(Kan hende noen oppfatter at jeg er i litt bedre humør i dag også)
-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Jeg har også opplevd vannvitig mye i sommer med tanke på MC kjøring og utallige treff etc. For meg ble det ekstra stas da jeg fikk lappen i juni. Nå er denne sesongen over og nå går jeg liksom snart litt i dvale og hverdagen kommer liksom snikende... Du er ikke alene om å tenke slik gittmortenolb skrev:Haha, er nok PMS ja! Bare meget mye kraftigere enn jeg hadde i fjor vinter :-)å

Heldigvis så har jeg ei meget oppegående og forståelsesfull kone som synes bare det er koselig at jeg er ute å kjører sykkel. (uten at jeg skal spørre meg selv om hvorfor)

Uansett.. velkommen i klubben

Men en liten ting helt på tampen:
Liker du dyr?
Har selv en hund og man blir utrolig knyttet til disse vesene. Nå er ikke jeg noe typisk følelsesmenneske, men bikkja setter jeg faktisk før kjærringa. Da har du nok å gjøre, for det er MYE jobb med en valp med tanke på hjemmealene trening og andre ting. En hund bør heller ikke koste noe i innkjøp, men koster så klart å eie den med tanke på mat og evt. veterinæutgifter samt forsikring. Dessuten så blir det jo vanskelig å dra fra den over lenger tid på sykkelturer hvis ingen kan passe den.
Var egentlig bare ett forslag.
Katter er jo lettere og ha med å gjøre, men man får ikke den samme kontakten med dem som man gjør med en hund. Har hatt begge deler.
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
mortenolb skrev:Haha! Tja, kanskje en mann ikke hadde vært så dumt. Markedet er vel mer åpent for sånne "bjørner" som meg der![]()
Neida, jeg er vel egentlig konstant "på let" etter kjæreste, men det går trått. Dét også hadde jo vært en god grunn til å spille i band, for da får damene et grunnlag for å være interessert, om enn ekstremt overfladisk.Band ville jo også vært en flott måte å få mosjon på. Jeg er ikke av typen som ikke går på scenen for å bli svett under første låta.
Tror ikke jeg har noen venner som kunne tenkt seg det, dessuten har jeg allerede brukt opp mer plass enn jeg har her.
Du mener det å kjøre flott MC ikke er en dame magnet???????

- thewiz
- Motorsykkelen din: 2018 S1000RR
Prøv noen nye ting, hvis du sliter med ting å gjøre på fritiden. Kjøp en crosser, begyn å kjør litt. Hvis det ikke var noe for deg, selg igjen. Det er ikke værre :-)
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Nå vet jeg ikke hvor du holder til i Norge. ..men jeg kan anbefale deg å prøve en form for kampsport.
Note 4
Note 4
- mortenolb
Å kjøre cross virker morsommere jo mer jeg tenker på det, men det krever kapital jeg ikke har, dessverre 
Kampsport er nok ikke noe for meg. Jeg er av typen som mener all form for vold er unødvendig.

Kampsport er nok ikke noe for meg. Jeg er av typen som mener all form for vold er unødvendig.
- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Men en ting som ikke koster for mye det er å henge med venner stikke på kino en og annen gang kanskje samle en gjeng kompisser å kjøre gocart en lørdagskveld på harald huysman, men ihvertfall å komme seg ut med venner i helga er viktig.
Man behøver ikke å gjøre veldig dyre ting sammen for å ha det morro.
I vinterhalvåret så er det stort sett sånne ting det går i for min del også er jeg ute på et motorsenter innimellom i ukedagene og spiller litt billiard og skravler litt.
Man behøver ikke å gjøre veldig dyre ting sammen for å ha det morro.
I vinterhalvåret så er det stort sett sånne ting det går i for min del også er jeg ute på et motorsenter innimellom i ukedagene og spiller litt billiard og skravler litt.
-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
I dagens samfunn er jo nettdating ganske vanlig også. Da kan du velge og vrake mellom ulike partnere du liker for så og kontakte dem for et mulig treff. Det MINKER vertfall ikke sjansene og om ikke du finner drømmedama der, så kan det jo hende du får noen ekstra venner?
Har ikke prøvd nettdating selv da jeg ikke føler jeg har hatt behov for det (selv om en kompis meldte meg inn i Match.com for mange år siden bare på tull). Jeg fikk stadig SMS fra jenter som lurte på om jeg ville finne på noe, men jeg takket så klart høfflig nei da jeg på den tiden var i et forhold, men det funket faktisk...
Men det er noen useriøse der også, men dem luker du fort ut og i dag er du nok mer beskyttet mot slikt enn man var for 15 år siden... Tjenestene har nok "vokst" litt i løpet av den tiden. Hva slags tjenester du bør satse på vet jeg ikke, men plukk ut EN tjeneste som er populær og som har mange brukere og ta deg tid til å lage en fyldig og ærlig profil. Nevnt at du kjører motorsykkel og at du spiller gitar etc. Mange jenter liker nok det
Bare ett forslag
Har ikke prøvd nettdating selv da jeg ikke føler jeg har hatt behov for det (selv om en kompis meldte meg inn i Match.com for mange år siden bare på tull). Jeg fikk stadig SMS fra jenter som lurte på om jeg ville finne på noe, men jeg takket så klart høfflig nei da jeg på den tiden var i et forhold, men det funket faktisk...
Men det er noen useriøse der også, men dem luker du fort ut og i dag er du nok mer beskyttet mot slikt enn man var for 15 år siden... Tjenestene har nok "vokst" litt i løpet av den tiden. Hva slags tjenester du bør satse på vet jeg ikke, men plukk ut EN tjeneste som er populær og som har mange brukere og ta deg tid til å lage en fyldig og ærlig profil. Nevnt at du kjører motorsykkel og at du spiller gitar etc. Mange jenter liker nok det

Bare ett forslag

- mortenolb
Nja, har såvidt vært innom sånt tidligere. Har aldri flaks med typisk datingnettsted, men kan jo nevne at samtlige langvarige forhold jeg har vært i har vært med de jeg har truffet på nett på diverse måter