Man går opp noen kg. i løpet av noen år, men ikke noe å snakke om. Disse kiloene går jeg uansett lynkjapt ned igjen så det er verdt det.mortenolb skrev:Sånn å forstå, jaSom yrkessjåfør er nok ikke faren for å besvime noe for meg
Men vil ikke da kiloene klamre seg på igjen så fort du spiser normalt?
Da har vi samme mål faktiskmortenolb skrev:Målet mitt nå er å prøve å veie 95kg til jul.
Kan være dere finner noe her: http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=12&t= ... t=kosthold" onclick="window.open(this.href);return false;Bjerknez skrev:Da har vi samme mål faktiskmortenolb skrev:Målet mitt nå er å prøve å veie 95kg til jul.![]()
5kg. til så veier jeg 95kg. Tenkte jeg skulle kose meg litt i julen, for så og gå ned 5kg. til etter Jul.
På min alder, er jeg glad for at jeg våkner hver dag :-)mortenolb skrev:Min gladsak får være at jeg er våken før klokka 13!
I min alder er jeg glad når jeg får sove bortimot en hel natt.Gordon skrev:På min alder, er jeg glad for at jeg våkner hver dag :-)mortenolb skrev:Min gladsak får være at jeg er våken før klokka 13!
Gordon
Du fikk ikke være med i romskipet hennes da?Intruder skrev:Jeg ga en romkvinne en hundrings da jeg passerte henne i Brumunddal i dag...
Nægsx750_80 skrev:Du fikk ikke være med i romskipet hennes da?Intruder skrev:Jeg ga en romkvinne en hundrings da jeg passerte henne i Brumunddal i dag...
Not even...........Bjerknez skrev:Eneste grunnen til at jeg skulle gitt romfolket en hundrelapp er hvis jeg måtte veksle...![]()
:-)å
Intruder skrev: ...jeg er da ikke moderator,heller tvert imot...
god helg...
Bare ett spørsmål: Kjenner du Tor forresten?jhn skrev:Intruder skrev: ...jeg er da ikke moderator,heller tvert imot...
god helg...Bare litt nysgjerrig ... hva er det motsatte av en moderator?
![]()
god helg
Intruder skrev:Ja,kast ut romfolket,de sjuke og svake fra institusjoner og sett ned avgifta på mc...vi er da folk..noen..
og forstørrede bokstaver for å framheve en mening er uønsket,ifølge AJ...
unnskyld bortiblandingen...jeg er da ikke moderator,heller tvert imot...
god helg...
TraktorIntruder skrev:kjenner mange Torèr jeg,da...hvem mener du...
Cutless skrev:Dagens gladsak er definitivt det at MC-avgiftene ble redusert
Zadnez skrev:Intruder skrev:Ja,kast ut romfolket,de sjuke og svake fra institusjoner og sett ned avgifta på mc...vi er da folk..noen..
god helg...
jeg gir en tilfeldig rom-person 200 kr hver lønningsdag
... og skjemmes ikke for det
Du har helt rett, de som sitter og tigger er noen utfattige stakkars jævler.Intruder skrev:Zadnez skrev:Intruder skrev:Ja,kast ut romfolket,de sjuke og svake fra institusjoner og sett ned avgifta på mc...vi er da folk..noen..
god helg...
Å gå forbi en "tigger" uten av og til å glede en av dem ville gi meg en flau smak i munnen...Tror heller ikke de ville stå og tigge om de hadde "mætt rævva ta peeng" heller jeg..
De Romenske tiggerene her i kristiansand tjener nok mer enn 200 kroner, de er kjent for å selge narkotika som en bi jobb i tillegg til tigginga.Voodoodoo skrev:Du har helt rett, de som sitter og tigger er noen utfattige stakkars jævler.Intruder skrev:Zadnez skrev:Intruder skrev:Ja,kast ut romfolket,de sjuke og svake fra institusjoner og sett ned avgifta på mc...vi er da folk..noen..
god helg...
Å gå forbi en "tigger" uten av og til å glede en av dem ville gi meg en flau smak i munnen...Tror heller ikke de ville stå og tigge om de hadde "mætt rævva ta peeng" heller jeg..
Bare så synd hun bare får 20 av de 200 kronene. Resten skal "halliken" som eier henne ha.