Oj!!... Grattis!!
Det viste jeg jo ikke om i det hele tatt!

Takk, ja. Det er eneste fargen man får Street Rally i (2015)Jompa skrev:Gratulerer ! Samme farger som på bildet ?
Heisann og gratulerer med nydelig sykkel! Kan jeg spørre deg om hva du måtte gi?(send det gjerne på PM), da jeg vurderer sterkt å bestille Mt-09 Tracer, men da av lokal forhandler her i Stavanger....Cutless skrev:Takk, ja. Det er eneste fargen man får Street Rally i (2015)Jompa skrev:Gratulerer ! Samme farger som på bildet ?
Haha. Skal hilse fra samboer som lurte på hvorfor jeg lo så høyt: "Han der likte jeg" (hun er av den schadenfroh typen)Flanker skrev:Gratulerer med å ha gjort vinteren uutholdelig for deg selv
Ikke noe problem - pm sendt :)Tobben84 skrev:Heisann og gratulerer med nydelig sykkel! Kan jeg spørre deg om hva du måtte gi?(send det gjerne på PM), da jeg vurderer sterkt å bestille Mt-09 Tracer, men da av lokal forhandler her i Stavanger....Cutless skrev:Takk, ja. Det er eneste fargen man får Street Rally i (2015)Jompa skrev:Gratulerer ! Samme farger som på bildet ?
Ganske nøyaktig samme opplegg som jeg hadde på min Triumph Tiger 1050