Du har nok det. Du vet det bare ikke selvjhn skrev:Det kan umulig stemmeBjerknez skrev:Den beste sykkelen er den som gir deg mest glede.
Nemlig, en Triumph Street Triple R, jeg har hittil ikke hatt noen som helst glede av Street Triple

Du har nok det. Du vet det bare ikke selvjhn skrev:Det kan umulig stemmeBjerknez skrev:Den beste sykkelen er den som gir deg mest glede.
Nemlig, en Triumph Street Triple R, jeg har hittil ikke hatt noen som helst glede av Street Triple
Her tar du skammelig feil Bjerknes.... Har heller ikke hatt noe nevneverdig glede av noe triumph produkt. Men noen er mer bortskjemt med kvalitet enn andre.... Du blir nok en mer bevandret motorsykkelist med tiden du ogsåjhn skrev:Det kan umulig stemmeBjerknez skrev:Den beste sykkelen er den som gir deg mest glede.
Den første setningen er jeg helt enig i.Bjerknez skrev:Den beste sykkelen er den som gir deg mest glede.
Nemlig, en Triumph Street Triple R
Mer bevandret?LordShaft skrev:Her tar du skammelig feil Bjerknes.... Har heller ikke hatt noe nevneverdig glede av noe triumph produkt. Men noen er mer bortskjemt med kvalitet enn andre.... Du blir nok en mer bevandret motorsykkelist med tiden du ogsåjhn skrev:Det kan umulig stemmeBjerknez skrev:Den beste sykkelen er den som gir deg mest glede.
Note 4
Jeeses..... og hvor vil du hen her ? du blir ALDRI helt utlært...du har kjørt noen få uker på det nye vidunderet ditt og kom fra noe helt annet, så på tide å roe ned litt kanskjeBjerknez skrev: Mer bevandret?
Har faktisk hatt lappen i et halvt år nå så jeg tror nok ikke jeg har så mye mer igjen å lære nå gitt![]()
Det blir akkurat som om jeg skulle si at en dyr og flott konjakk ikke er noe god. Jeg vet den er god for kjennere, men synes selv den smaker pyton. Det gjør derimot ikke MEG til en person som er mer bevandret i Cognac verdenen
Hehe du lærer så lenge du lever men det går kanskje litt tregere jo eldre du blir men til slutt er det bare Kawasaki som teller heheBjerknez skrev:Mer bevandret?LordShaft skrev:Her tar du skammelig feil Bjerknes.... Har heller ikke hatt noe nevneverdig glede av noe triumph produkt. Men noen er mer bortskjemt med kvalitet enn andre.... Du blir nok en mer bevandret motorsykkelist med tiden du ogsåjhn skrev:Det kan umulig stemmeBjerknez skrev:Den beste sykkelen er den som gir deg mest glede.
Note 4
Har faktisk hatt lappen i et halvt år nå så jeg tror nok ikke jeg har så mye mer igjen å lære nå gitt![]()
Det blir akkurat som om jeg skulle si at en dyr og flott konjakk ikke er noe god. Jeg vet den er god for kjennere, men synes selv den smaker pyton. Det gjør derimot ikke MEG til en person som er mer bevandret i Cognac verdenen
Haha, trodde det var omvendt jeg. For min del startet det med Kawasaki for over 20 år siden. Har nok merket i en krok i hjertet mitt enda. Men etter lang tid så ser det ut som om jeg har funnet fred i et annet merke. Tid har det tatt, men deilig er det.Kawagutten skrev:Hehe du lærer så lenge du lever men det går kanskje litt tregere jo eldre du blir men til slutt er det bare Kawasaki som teller heheBjerknez skrev:Mer bevandret?LordShaft skrev:Her tar du skammelig feil Bjerknes.... Har heller ikke hatt noe nevneverdig glede av noe triumph produkt. Men noen er mer bortskjemt med kvalitet enn andre.... Du blir nok en mer bevandret motorsykkelist med tiden du ogsåjhn skrev:Det kan umulig stemmeBjerknez skrev:Den beste sykkelen er den som gir deg mest glede.
Note 4
Noen og seksti mil er vel ikke så veldig mye når man er på tur? Eller er det det? Hadde vært gøy å lest erfaringene noen som har fått prøve den på litt lange etapper. Og ikke bare i Norske fartsgrenser. Jeg har lyst på en slik traktor, men er fremdeles skeptisk. Har et håp om en langtur neste sommer og da blir det sikkert på den gamle Kawaen. Fikk ikke prøvd noe BMW i år, har vært litt lite hjemme dessverre.jhn skrev:Treogseksti komma tretretre mil pr dag er ca det jeg normalt kjører pr dag når jeg er på tur, da har jeg 10-12 timers dag med ganske hyppige pauser.Jompa skrev:Bra at du er fornøyd![]()
Kunne ikke tenkt meg en sånn "traktor" selv, men skal ikke starte noen diskusjon om å like/ ikke like.
Du kjørte 190 mil på tre dager, hvor mange timer ble det pr dag fra du starta til du parkerte om kvelden ?
Har som regel første overnatting i Tromsø, og det er ganske nøyaktig 60 mil hjemmefra.
Har du prøvd noen av disse traktorene? Om du har prøvd, ja da vet du jo hvorfor du mener det gjør, og alt er greit. Om ikke, så kan det hende du hadde blitt litt overrasket over både komfort og kjøreegenskaper ...
Ang BMW K 1x00 S/R/R Sport, som nevnt over, så er det den sykkelen jeg har mest lyst på, og har mange ganger vært nær ved å bytte til en sånn. Dessverre har fornuften slått inn hver gang, og jeg kjører fremdeles V-strom.
Egentlig er jeg strålende fornøyd med den, så da så ....
http://68.178.194.211/gallery/data/500/DSC_0151.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Very nice
Bjerknez skrev: Mer bevandret?
Neei, ikke så veldig. Har jo også kjørt adskillig lengere. Men når jeg kjører tur her i landet ser jeg på GPS'n at jeg som regel har hatt ca 75-80 km/h i snitt etter en dags kjøring... det skulle vel tilsi 7-8 timer i sadelen, + pauser ... timene går. Det blir som regel 12 timers dag.JohnnyTh skrev:Noen og seksti mil er vel ikke så veldig mye når man er på tur? Eller er det det? Hadde vært gøy å lest erfaringene noen som har fått prøve den på litt lange etapper. Og ikke bare i Norske fartsgrenser. Jeg har lyst på en slik traktor, men er fremdeles skeptisk. Har et håp om en langtur neste sommer og da blir det sikkert på den gamle Kawaen. Fikk ikke prøvd noe BMW i år, har vært litt lite hjemme dessverre.jhn skrev:Treogseksti komma tretretre mil pr dag er ca det jeg normalt kjører pr dag når jeg er på tur, da har jeg 10-12 timers dag med ganske hyppige pauser.Jompa skrev:Bra at du er fornøyd![]()
Kunne ikke tenkt meg en sånn "traktor" selv, men skal ikke starte noen diskusjon om å like/ ikke like.
Du kjørte 190 mil på tre dager, hvor mange timer ble det pr dag fra du starta til du parkerte om kvelden ?
Har som regel første overnatting i Tromsø, og det er ganske nøyaktig 60 mil hjemmefra.
Har du prøvd noen av disse traktorene? Om du har prøvd, ja da vet du jo hvorfor du mener det gjør, og alt er greit. Om ikke, så kan det hende du hadde blitt litt overrasket over både komfort og kjøreegenskaper ...
Ang BMW K 1x00 S/R/R Sport, som nevnt over, så er det den sykkelen jeg har mest lyst på, og har mange ganger vært nær ved å bytte til en sånn. Dessverre har fornuften slått inn hver gang, og jeg kjører fremdeles V-strom.
Egentlig er jeg strålende fornøyd med den, så da så ....
http://68.178.194.211/gallery/data/500/DSC_0151.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Very nice
Jeg så det stod Triumph på BH stroppen til kjerringa.. *glede...LordShaft skrev: Har heller ikke hatt noe nevneverdig glede av noe triumph produkt. Men noen er mer bortskjemt med kvalitet enn andre....
Neppe en trippelSuperMorten skrev:Jeg så det stod Triumph på BH stroppen til kjerringa.. *glede...LordShaft skrev: Har heller ikke hatt noe nevneverdig glede av noe triumph produkt. Men noen er mer bortskjemt med kvalitet enn andre....![]()
Trippel jo...sankyo skrev:Neppe en trippelSuperMorten skrev:Jeg så det stod Triumph på BH stroppen til kjerringa.. *glede...LordShaft skrev: Har heller ikke hatt noe nevneverdig glede av noe triumph produkt. Men noen er mer bortskjemt med kvalitet enn andre....![]()