Ikke egenerfart da jeg ikke akkurat har kjørt så veldig hardt, men i følge rykter

Takk takk - ja, vi får krysse fingrene :)TOH skrev:Gratulerer med råtøff sykkel![]()
Ducati klinger ikke helt feil![]()
Håper på en tidlig vår i 2015
Med de nye avgiftene uten klargjøring og evt ekstra utstyr så skal den komme på rett under 160 k.45316 skrev:Gratulerer! Hva koster en sånn ca?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Haha - "sykkelen min lukter bedre enn din, ædda bæddaLordShaft skrev:Hahaha ja du kan så si.... Men jeg kan ikke fortelle deg hvorfor, men ducati lukter ikke som andre sykler... Helt fakta![]()
Jeg har fått høre en gang eller to at jeg har over gjennomsnittet god luktesans, men det tror jeg ikke har noe med saken å gjøre. Du får ta deg noen lette sniff når dere er på tur til våren.
Ikke fyll lungene, da jeg ikke kan anbefale store mengder med karbondioksid i lungene
Note 4
Spennende, har man kontakter så er det jo bare å benytte seg av deTommas skrev:Cutless skrev:Takk (igjen)Tommas skrev:Gratulerer med ny sykkel (igjen)
Jeg spaner litt på samme merke, dog litt annen modell... Frister med Italiensk igjen, selv om GS er en fantastisk sykkel.Hvilken modell da?
Streetfighter. Vil gjerne ha 1098, og orker heller ikke riste løs nok kroner til å kjøpe ny
Ser på import fra Tyskland, har noen venner der som evt kan teste (og i verste fall legge ut) før jeg må dra nedover.
Spennende lesning, takker for link. Kjenner jeg meg selv rett så blir jeg sikkert frelst, og planlegger tur ned dit selv om ikke lenge :)Andreas skrev:Kreftene er jo de samme, så draget på full gass er det ingen forskjell på. Men f.eks i gasspådrag ut av sving osv, så er det stor forskjell på responsen. I Sport, så skal det ikke store bevegelsen til for å løfte framhjulet på 1.- og 2.giret.. Du får leke deg med modusene når du får skilt på til sommeren! Veldig morroCutless skrev:
Aha, det høres mer fornuftig ut - takk for oppklaringen. Jeg gleder meg veldig til å sitte å justere de ulike kjøremodusene, veldig glad i sånt selv :-) Men opplever du noe særlig forskjellig mellom high og medium når du drar på - eller kjenner man bare at gassen blir mer aggresiv/nervøs?
Hahaha, det var samme jeg sa til selgeren når jeg prøvekjørte Hyperstradaen - det er et mysterium.![]()
Det ble nevt Triumph-fabrikkbesøk lenger oppe her. Hvis du er litt reiselysten, så kan jeg anbefale et besøk til Ducati ogsåHer er litt fra første gangen jeg var der (ca. når min Multistrada ble produsert) i 2012
![]()
http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=46&t= ... a&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er de samme dekkene ja - det er jo konge. Det virket som de hadde veldig god og sticky gummiblanding når jeg befølte dekka dine tidligere i høst.Bjerknez skrev:Det ser også ut til at Hypermotarden blir levert med Pirellig Diablo Rosso II dekk. Er de samme dekkene som sitter på min og de skal vist være veldig bra, spesielt på tørr asfalt.
Ikke egenerfart da jeg ikke akkurat har kjørt så veldig hardt, men i følge rykter
Det er de samme dekkene ja - det er jo konge. Det virket som de hadde veldig god og sticky gummiblanding når jeg befølte dekka dine tidligere i høst.[/quote]Bjerknez skrev:Det ser også ut til at Hypermotarden blir levert med Pirellig Diablo Rosso II dekk. Er de samme dekkene som sitter på min og de skal vist være veldig bra, spesielt på tørr asfalt.
Haha, godt sagt!Cutless skrev:Fått nytt visir til hjelmen. Tanken er å handle litt utstyr nå og da for å holde PMS'n på avstand, men ser nå at det får motsatt effekt....![]()
Den kommer i "Red" og "Dark Stealth". Jeg synes den sorte var penere, så har bestilt den :)LordShaft skrev:Ikke for å framstå frekk.... Men svart matt lakk er ikke noe kjekt å holde pent over tid.... Beste er å unngå det om mulig. Har du bestilt den i matt sort? Eller kommer den bare i matt sort?
Note 4
Takk :) Laaaaang vinterDrGreve skrev:Gratulerer med flott sykkel
Samme herfreddy123 skrev:I mitt hode så er ducati rød litt som at ferrari er rød
Hvorfor er dette opplagt det beste valget? Er du over gjennomsnittet opptatt av å holde sykkelen ren og pen.... Gjerne en liten posør tøs.... Så vet du at svart er den fargen dritt er synligst på og må vaskes mestSvart er uansett det opplagt beste valget i mitt hode![]()