MÅ bare.beklager ........BADASS.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Q_mp76ouFUg[/video]
Hvorfor så lite om Harley Davidson?
-
- Innlegg: 7667
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: Hvorfor så lite om Harley Davidson?
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Hvorfor så lite om Harley Davidson?
mekkern skrev:MÅ bare.beklager :P :p ........BADASS.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Q_mp76ouFUg[/video]
Haha, typisk holdning hos de derre snerpette høyskoleutdanna miljø-kjærringene som oversvømmer byråkratiet og det politiske liv!
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 23391
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Hvorfor så lite om Harley Davidson?
Den var jaggu meg bra
-
- Innlegg: 2419
- Registrert: 02 mar 2010, 18:40
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
- Sted: Skien
Re: Hvorfor så lite om Harley Davidson?
Takk for den! Hysteriske morsomt!mekkern skrev:MÅ bare.beklager ........BADASS.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Q_mp76ouFUg[/video]
Re: Hvorfor så lite om Harley Davidson?
Åmekkern skrev:MÅ bare.beklager ........BADASS.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Q_mp76ouFUg[/video]
Haha, den var BADASS.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Intruder
- Innlegg: 8271
- Registrert: 08 des 2008, 10:44
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
- Sted: Brumunddal
Re: Hvorfor så lite om Harley Davidson?
HD-forhandlere spretter opp som bare det her på berget,og ut fra salgstallene går det unna så det suser..
Så Harleyer som fortsatt ligner på mottorsykkler er altså fortsatt liv laga....dessverre blir det nok aldri noen 1200 her i gården....
...tror jeg..
Så Harleyer som fortsatt ligner på mottorsykkler er altså fortsatt liv laga....dessverre blir det nok aldri noen 1200 her i gården....
...tror jeg..
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- gsx750_80
- Innlegg: 2212
- Registrert: 24 apr 2010, 19:34
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Sted: Trøndelag
- Kontakt:
Re: Hvorfor så lite om Harley Davidson?
trimmet variant med angivelig rundt 500 hk:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... 4570&v=-99" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... 4570&v=-99" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 23391
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Hvorfor så lite om Harley Davidson?
Fikk litt lyst til å kommentere denne teksten fra annonsen:gsx750_80 skrev:trimmet variant med angivelig rundt 500 hk:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... 4570&v=-99" onclick="window.open(this.href);return false;
But it is the quickest and fastest production model the company has ever built, capable of reaching 60 miles an hour in 3.5 seconds and 100 m.p.h. in a little over 8 seconds. Its top speed is just under 140 m.p.h.
Synes ikke akkurat disse tallene var så veldig imponerende, med tanke på hvilke specs denne motoren har...
500HK'er (på bakhjulet) og en vekt på ganske beskjedne 260kg. bør vel sparke bedre enn dette? Toppfart på like under 140mph.??
Re: Hvorfor så lite om Harley Davidson?
160 kmt på 8 skunderBjerknez skrev:Fikk litt lyst til å kommentere denne teksten fra annonsen:gsx750_80 skrev:trimmet variant med angivelig rundt 500 hk:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... 4570&v=-99" onclick="window.open(this.href);return false;
But it is the quickest and fastest production model the company has ever built, capable of reaching 60 miles an hour in 3.5 seconds and 100 m.p.h. in a little over 8 seconds. Its top speed is just under 140 m.p.h.
Synes ikke akkurat disse tallene var så veldig imponerende, med tanke på hvilke specs denne motoren har...
500HK'er (på bakhjulet) og en vekt på ganske beskjedne 260kg. bør vel sparke bedre enn dette? Toppfart på like under 140mph.??
Superbiker med 180 -200 hk gjør over 200 kmt på den tiden.
Men 500 hk kan du ta med en klyp salt.
Ingen HD motor med så mye effekt hadde vært egnet for vanlig bruk.
Dette er vel bare ett bevis på "the american way" .
260 kg? Det er bare ramme, motor og hjul. Hva er den laget av, meislet ut av gråstein?
Ser det samme med amerikanske biler også.
Svære, fæle V8 med "Over 1000 hk", men likevel ikke sprekere enn en litt tøff tysk familiebil.
For ikke å nevne kjøreegenskaper :-)å
- gsx750_80
- Innlegg: 2212
- Registrert: 24 apr 2010, 19:34
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Sted: Trøndelag
- Kontakt:
Re: Hvorfor så lite om Harley Davidson?
Jeg vil tro at det er en "cut-and-paste"-feil. Vedkommende har antakelig tatt med specs for en standard VROD.Bjerknez skrev:Fikk litt lyst til å kommentere denne teksten fra annonsen:gsx750_80 skrev:trimmet variant med angivelig rundt 500 hk:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... 4570&v=-99" onclick="window.open(this.href);return false;
But it is the quickest and fastest production model the company has ever built, capable of reaching 60 miles an hour in 3.5 seconds and 100 m.p.h. in a little over 8 seconds. Its top speed is just under 140 m.p.h.
Synes ikke akkurat disse tallene var så veldig imponerende, med tanke på hvilke specs denne motoren har...
500HK'er (på bakhjulet) og en vekt på ganske beskjedne 260kg. bør vel sparke bedre enn dette? Toppfart på like under 140mph.??
500 HK bør nok holde til atskillig raskere akselerasjon enn 3.5 sek fra 0 - 60 mph, spesielt om toppfarten var bare 140 mph
og vekten på sykkel og fører normal.
Et eksempel her http://phors.locost7.info/phors06.htm" onclick="window.open(this.href);return false; viser nødvendig antall hk for å oppnå ulike topphastigheter.
Eksempelet nederst på siden gjelder for en eller annen bil, ser det ut som.
At de fleste mc trenger færre hk for eventuelt å kunne oppnå de aktuelle topphastighetene vist i tabellen, skyldes nok lavere luftmotstand enn
for biler.
(Feks sier tabellen at 31-32 hk kan bringe kjøretøyet opp i 90 mph, eller omtrent 145 km/t. Det klarer feks Kawasaki 250R å oppnå (og mer til)
med kun, typisk, 25-26 hk på bakhjulet.)
Sist redigert av gsx750_80 den 15 des 2014, 15:22, redigert 1 gang totalt.
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 23391
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Hvorfor så lite om Harley Davidson?
Kan virke sån ja...gsx750_80 skrev:Jeg vil tro at det er en "cut-and-paste"-feil. Vedkommende har antakelig tatt med specs for en standard VROD.Bjerknez skrev:Fikk litt lyst til å kommentere denne teksten fra annonsen:gsx750_80 skrev:trimmet variant med angivelig rundt 500 hk:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... 4570&v=-99" onclick="window.open(this.href);return false;
But it is the quickest and fastest production model the company has ever built, capable of reaching 60 miles an hour in 3.5 seconds and 100 m.p.h. in a little over 8 seconds. Its top speed is just under 140 m.p.h.
Synes ikke akkurat disse tallene var så veldig imponerende, med tanke på hvilke specs denne motoren har...
500HK'er (på bakhjulet) og en vekt på ganske beskjedne 260kg. bør vel sparke bedre enn dette? Toppfart på like under 140mph.??
500 HK bør nok holde til atskillig raskere akselerasjon enn 3.5 sek fra 0 - 60 mph, spesielt om toppfarten var bare 140 mph
og vekten på sykkel og fører normal.
Et eksempel her http://phors.locost7.info/phors06.htm" onclick="window.open(this.href);return false; viser nødvendig antall hk for å oppnå ulike topphastigheter.