Sneipen er 16år og klar for litt øvelses kjøring med bil.
Mente så bestemt at det var en regel som sa at håndbrekket måtte være manuelt i midten, men fant ikke noe på nett i farten om saken.
Kan jeg spare meg for kjøp av veteran bil

TakkL-NA skrev:Da jeg var på informasjonsmøte med Veivesenet i forbindelse med at sneipen her i huset skulle begynne å lærekjøre, så ble dette spørsmålet stilt. Hvor svaret var at dette ikke lenger var noe krav, men en gammel veteranbil kan man jo alltids kjøpe for det.... :-)
Da gikk det plutselig opp for meg at jeg kjører veteranbil...L-NA skrev:Da jeg var på informasjonsmøte med Veivesenet i forbindelse med at sneipen her i huset skulle begynne å lærekjøre, så ble dette spørsmålet stilt. Hvor svaret var at dette ikke lenger var noe krav, men en gammel veteranbil kan man jo alltids kjøpe for det.... :-)
Haha! Samme med meg!kjellv skrev:Da gikk det plutselig opp for meg at jeg kjører veteranbil...
Mulig det, men til håndbrekksving er de gamle suvereneBjerknez skrev:Håndbrekket fungerer vel uansett svært dårlig som nødbrems vel?
Men de nye elektroniske håndbrekkene biter fra seg! Har prøvd
De elektronske hugger i på alle fire hjula så dem er nok ubrukelig til såkalte "brekksladd'er" jaJompa skrev:Mulig det, men til håndbrekksving er de gamle suvereneBjerknez skrev:Håndbrekket fungerer vel uansett svært dårlig som nødbrems vel?
Så lenge du ikke kjører SAAB, kan vere litt ekkelt når en ikke veit at handbrekken går på fram hjulaJompa skrev:Mulig det, men til håndbrekksving er de gamle suvereneBjerknez skrev:Håndbrekket fungerer vel uansett svært dårlig som nødbrems vel?
Men du hat tenningen mellom setene daKawaJens skrev:Så lenge du ikke kjører SAAB, kan vere litt ekkelt når en ikke veit at handbrekken går på fram hjulaJompa skrev:Mulig det, men til håndbrekksving er de gamle suvereneBjerknez skrev:Håndbrekket fungerer vel uansett svært dårlig som nødbrems vel?