http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/- ... 36417.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kunne jo faktisk ha noe for seg på tråsykkel slik at folk langs veien kunne høre at den lydløse sykkelen før de plutselig skvatt tilside av en nærgående syklist.Intruder skrev:Som smågutter festet vi pappbiter til bakhjulet med klesklyper---noen har kanskje denne barnesykdommen fortsatt...?
Sant det, jo fin lyd i den, på avstandTonys skrev:Trenger ikke være så høy, men det kan jo hende man overstiger det tillatte?
Noen liker lyd andre ikke.
Dette er det nærmeste jeg kommer musikk i motorverdenen.
Ikke er det mc heller.
http://youtu.be/fZMPDCNyQxE
Jepp, og det er ingenting galt med det!Intruder skrev:Som smågutter festet vi pappbiter til bakhjulet med klesklyper---noen har kanskje denne barnesykdommen fortsatt...?
freddy123 skrev:Litt lyd skal det være , men sånn harleyen min var i sommer med ett eksosanlegg omtrent uten lydemping i, så blir det for mye av det gode, men det har jeg fiksa opp i med quiet baffle noe som gjorde at lydnivået ble omtrent halvert så nå er det et sted midt mellom rakrør og orginalt. Akkuartt passe.
Men jeg kan skjønne at noen blir irritert på harleyer med rakrør, for det bråker for mye, men dem fleste sykkler med ett eff anlegg låter bare pent i mine ører.
Og dem som ikke liker det de for bsre slite med det :) for har man ikke annet å syte over så kan man bare gå å ta seg en bolle :)
Jeg gjorde det veldig enkelt , tok ut lyddemperen og surra et par omdreininger med dempe materiale og satte den inn igjen, jeg vil jo ikke vekke hele nabolaget når jeg kommer hjem sent en kveld eller når jeg kjører hjemmefra kl 6 om morran.freddy123 skrev:Litt lyd skal det være , men sånn harleyen min var i sommer med ett eksosanlegg omtrent uten lydemping i, så blir det for mye av det gode, men det har jeg fiksa opp i med quiet baffle noe som gjorde at lydnivået ble omtrent halvert så nå er det et sted midt mellom rakrør og orginalt. Akkuartt passe.
Men jeg kan skjønne at noen blir irritert på harleyer med rakrør, for det bråker for mye, men dem fleste sykkler med ett eff anlegg låter bare pent i mine ører.
Og dem som ikke liker det de for bsre slite med det :) for har man ikke annet å syte over så kan man bare gå å ta seg en bolle :)
Efter at jeg oppgraderte fra 1150 til 1200 så gremmes jeg når jeg kjører i bygatene her.Kmann skrev:Men så har jeg ikke så veldig behov for ekstra oppmerksomhet heller da, jeg kjører tross alt BMW...