Er du klar for å løfte deg et nivå fra dette kakeforumet?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Låst
Oh-den du veit..
Motorsykkelen din: Spiller ingen rolle bare den er gammal..
Kontakt:

Er du klar for å løfte deg et nivå fra dette kakeforumet?

Legg inn av Oh-den du veit.. »

Inne hos Kliffer'n forsøker jeg forgjeves å forklare Haya99 og jhn litt om livets realiteter,men kan vel si at de ikke er særlig mottakelig.Men jeg gir ikke opp :-)å

Hvis noen av dere har litt imellom ørene,og har lyst å hjelpe meg,så er det bare å komme :cheers Prøv gjerne å motbevise mine teorier,hvis dere tror det er mulig :sk?

http://ikkebike.norwegianforum.net/t914 ... on-pa-gang" onclick="window.open(this.href);return false;
-------------------------------------------------------------

IKKE KLIKK HER!!!! http://ikkebike.norwegianforum.net/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Re: Er du klar for å løfte deg et nivå fra dette kakeforumet

Legg inn av jhn »

Javel, du tar den du :sk? ... du håper på å finne noe å gjemme deg bak når det blåser som verst?
Jaja ... det kan bli artig :prf

Men antyder du at ikke jeg har noe mellom øra? :orefk
Haya får snakke for seg selv ... eller jeg kan for så vidt hjelpe litt :orefk

Brukeravatar
KawaJens
Motorsykkelen din: ?

Legg inn av KawaJens »

Det er ikke mulig.

ZZR-Erling

Legg inn av ZZR-Erling »

Generelt kan man vel si om Haya at han tror alt blir bra om det er mye carbon, selv om førern veier 150kg!

Brukeravatar
mortenolb
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S

Legg inn av mortenolb »

Det greiene her igjen..?

Brukeravatar
Snikendeugle
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018

Legg inn av Snikendeugle »

Here we go again. Noen som savner medlemmer på sitt superseriøse forum?
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
Olav K
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)

Legg inn av Olav K »

Den diskusjonen har jeg prøvd å følge med på, men uten en boks med rosa trallalapiller klarer jeg ikke henge med i svingene:-D
Jeg får holde meg til det jeg kan, og liker best...
Gode kaker og fine MCturer :-)
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Selv synes jeg det er en forbanna uting at folk driver å reklamerer for andre forum på denne måten.... Trenger dere flere medlemmer finnes det andre måter å gjøre det på.

Dessuten, har jeg opp til flere ganger diskutert med jhn å blitt kledd relativt naken, så denne kampen får du ta selv :knegg
Er det noen som tar seg tid til å diskutere å plukke argumentasjon og svada i fillebiter, er det nettopp han :thumleft

Note 4

Brukeravatar
schnellfahrer
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE 2017

Legg inn av schnellfahrer »

Nyhetsspeilet neste - Jonas Gahr Støre er en robot.

Jeg rører ikke slike debatter så sant jeg kan unngå de.
Å skulle argumentere med fakta når motdebattanter bare finner på ting underveis er fryktelig frustrerende.

Lykke til :vs
Yamaha Super Tenere XT1200ZE
x - Honda CBF1000
x - Honda VFR700

Brukeravatar
KawaJens
Motorsykkelen din: ?

Legg inn av KawaJens »

LordShaft skrev:Selv synes jeg det er en forbanna uting at folk driver å reklamerer for andre forum på denne måten.... Trenger dere flere medlemmer finnes det andre måter å gjøre det på.

Dessuten, har jeg opp til flere ganger diskutert med jhn å blitt kledd relativt naken, så denne kampen får du ta selv :knegg
Er det noen som tar seg tid til å diskutere å plukke argumentasjon og svada i fillebiter, er det nettopp han :thumleft

Note 4
Vist det er diskusjoener der vor do og Jhn driver på å kle av dere så venligst ta det en annen plass =; :fool: :lol

LordShaft
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

KawaJens skrev:
LordShaft skrev:Selv synes jeg det er en forbanna uting at folk driver å reklamerer for andre forum på denne måten.... Trenger dere flere medlemmer finnes det andre måter å gjøre det på.

Note 4
Vist det er diskusjoener der vor do og Jhn driver på å kle av dere så venligst ta det en annen plass =; :fool: :lol
Hahaha.... :lol

Note 4

Brukeravatar
jhn

Legg inn av jhn »

LordShaft skrev:
KawaJens skrev:

Note 4
Hahaha.... :lol

Note 4
Det har gått forholdsvis bra, ingen har bemerket noe ... helt LordShaft forsnakket seg :sorry
Ellers så synes ikke jeg det er så farlig å invitere folk til å delta i flere forum. Om jeg ikke husker feil så har det skjedd før også ... men i motsatt retning, på en måte. Det betyr jo ikke at man automatisk velger bort noe.
Det finnes jo også et par stk på det andre forumet som ikke har tilgang her, men som har kjentfolk her inne ... det er jo kjedelig.
Det er ikke sånn at det er utålelige mennesker, tvert i mot, så er det kunnskapsrike og humoristiske typer som tåler en fleip.
Hadde det vært tillatt skulle jeg sagt, "ta en tur innom, så ser dere at det er ikke noe mere uhygge der enn her" ... men :[-X det gjør jeg selvfølgelig ikke.

Brukeravatar
cevillan
Motorsykkelen din: Kawasaki Z900

Legg inn av cevillan »

Oh-den du veit.. skrev:Inne hos Kliffer'n forsøker jeg forgjeves å forklare Haya99 og jhn litt om livets realiteter,men kan vel si at de ikke er særlig mottakelig.Men jeg gir ikke opp :-)å

Hvis noen av dere har litt imellom ørene,og har lyst å hjelpe meg,så er det bare å komme :cheers Prøv gjerne å motbevise mine teorier,hvis dere tror det er mulig :sk?

http://ikkebike.norwegianforum.net/t914 ... on-pa-gang" onclick="window.open(this.href);return false;
Dette var rare greier. Absolutt en verdig konkurrent til nyhetsspeilet, ja.

LordShaft
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Jeg vet at dette ble gjort i stor stil i et annet forum jeg medvirket til å drive. Jeg syntes ikke noe om det da, jeg syns heller ikke noe om det nå. Jeg frekventerte flere forum tidligere men jeg klarte helt fint å finne disse forumene av egen interesse. Men jeg er muligens sær på dette feltet.

Note 4

Brukeravatar
jhn

Legg inn av jhn »

LordShaft skrev:Jeg vet at dette ble gjort i stor stil i et annet forum jeg medvirket til å drive. Jeg syntes ikke noe om det da, jeg syns heller ikke noe om det nå. Jeg frekventerte flere forum tidligere men jeg klarte helt fint å finne disse forumene av egen interesse. Men jeg er muligens sær på dette feltet.

Note 4
Neppe så veldig sær, det er jo mange som mener det samme.

Låst