Hvis noen av dere har litt imellom ørene,og har lyst å hjelpe meg,så er det bare å komme

http://ikkebike.norwegianforum.net/t914 ... on-pa-gang" onclick="window.open(this.href);return false;
Vist det er diskusjoener der vor do og Jhn driver på å kle av dere så venligst ta det en annen plassLordShaft skrev:Selv synes jeg det er en forbanna uting at folk driver å reklamerer for andre forum på denne måten.... Trenger dere flere medlemmer finnes det andre måter å gjøre det på.
Dessuten, har jeg opp til flere ganger diskutert med jhn å blitt kledd relativt naken, så denne kampen får du ta selv![]()
Er det noen som tar seg tid til å diskutere å plukke argumentasjon og svada i fillebiter, er det nettopp han![]()
Note 4
Hahaha....KawaJens skrev:Vist det er diskusjoener der vor do og Jhn driver på å kle av dere så venligst ta det en annen plassLordShaft skrev:Selv synes jeg det er en forbanna uting at folk driver å reklamerer for andre forum på denne måten.... Trenger dere flere medlemmer finnes det andre måter å gjøre det på.
Dessuten, har jeg opp til flere ganger diskutert med jhn å blitt kledd relativt naken, så denne kampen får du ta selv![]()
Er det noen som tar seg tid til å diskutere å plukke argumentasjon og svada i fillebiter, er det nettopp han![]()
Note 4![]()
![]()
Det har gått forholdsvis bra, ingen har bemerket noe ... helt LordShaft forsnakket segLordShaft skrev:Hahaha....KawaJens skrev:Vist det er diskusjoener der vor do og Jhn driver på å kle av dere så venligst ta det en annen plassLordShaft skrev:Selv synes jeg det er en forbanna uting at folk driver å reklamerer for andre forum på denne måten.... Trenger dere flere medlemmer finnes det andre måter å gjøre det på.
Note 4![]()
![]()
Note 4
Dette var rare greier. Absolutt en verdig konkurrent til nyhetsspeilet, ja.Oh-den du veit.. skrev:Inne hos Kliffer'n forsøker jeg forgjeves å forklare Haya99 og jhn litt om livets realiteter,men kan vel si at de ikke er særlig mottakelig.Men jeg gir ikke opp :-)å
Hvis noen av dere har litt imellom ørene,og har lyst å hjelpe meg,så er det bare å kommePrøv gjerne å motbevise mine teorier,hvis dere tror det er mulig
![]()
http://ikkebike.norwegianforum.net/t914 ... on-pa-gang" onclick="window.open(this.href);return false;
Neppe så veldig sær, det er jo mange som mener det samme.LordShaft skrev:Jeg vet at dette ble gjort i stor stil i et annet forum jeg medvirket til å drive. Jeg syntes ikke noe om det da, jeg syns heller ikke noe om det nå. Jeg frekventerte flere forum tidligere men jeg klarte helt fint å finne disse forumene av egen interesse. Men jeg er muligens sær på dette feltet.
Note 4