hakhap skrev:Tenkte jeg må være med i denne tråden siden telt er hva man gjør det til.....
MC:
Telt:
Dvs. jeg har ikke telt men bor på sted hvor rummen har dusj og ofte varm frokost ferdig når jeg står opp
Flott telt hakap

hakhap skrev:Tenkte jeg må være med i denne tråden siden telt er hva man gjør det til.....
MC:
Telt:
Dvs. jeg har ikke telt men bor på sted hvor rummen har dusj og ofte varm frokost ferdig når jeg står opp
Skal se når jeg kommer hjem, husker ikke i farta.. Kan legge ved noen bilder fra turen også :)Orion skrev: Lurte bare på om du vil dele navn på teltet du har?
Dette bildet er tatt i 2013, ved et klassisk feriemål for trøndere, i Sverige.AJ skrev:Motorsykkel og telt har for mange vært uløselig knyttet til hverandre.
Dette gjelder fortsatt for en god del, selv om også mange heller sverger til hytte og hotellovernattinger.
...
Det øverste teltbildet ditt er faktisk et av de bedre fotografiene jeg har sett noen gang. Som gammel fotoentusiast kan jeg ikke forstå annet enn at du må ha fått noen tilbakemeldinger på dette? Fantastisk stemning, fin komposisjon, behagelig lys etc. En skikkelgi innertierBringisen skrev:Jeg tilhører den gruppen som velger telt fremfor hotell![]()
Frihet, stillhet og valgmulighet.
Her er noen bilder fra de to siste årene i mitt sist kjøpte telt. Har hatt en god del telt og føler at jeg har funnet et optimalt telt nå. Teltet heter Fjellreven Akka Dome 2. Det har høyde nok innvendig til at jeg kan sitte oppreist og kan skifte klær. Det hat to innganger og to bagasjerom. Det har store dører med netting slik at man får følelsen av å ligge ute om man vil, flott utsikt. Teltet er også testet av europas største friluftsmagasin med karateren Zer gut, og stod lenge i vindtesten , helt til storm 22m.s. Det er dessuten lett å sette opp siden innerteltet kan henge i ytterteltet når man setter det opp. Teltstang kanalene er nummererte med refleks slik at man fint kan sette teltet opp i mørket. Det finnes godt med innvendige lommer og dessuten en taklomme slik at alt holdes tørt. Vanntett til tusen![]()
Solnedgang.
Soloppgang
Ødemark
Middagslur
Kjøkkenplass, parkeringsplass og verdens største hage.
Oppakkning
Klar for å sette opp telt
Det var vel derfor bildet vant fjorårets bilde konkurranse... 8-)Bjerknez skrev:Det øverste teltbildet ditt er faktisk et av de bedre fotografiene jeg har sett noen gang. Som gammel fotoentusiast kan jeg ikke forstå annet enn at du må ha fått noen tilbakemeldinger på dette? Fantastisk stemning, fin komposisjon, behagelig lys etc. En skikkelgi innertierBringisen skrev:Jeg tilhører den gruppen som velger telt fremfor hotell![]()
Her er noen bilder fra de to siste årene i mitt sist kjøpte telt. Har hatt en god del telt og føler at jeg har funnet et optimalt telt nå. Teltet heter Fjellreven Akka Dome 2. Det har høyde nok innvendig til at jeg kan sitte oppreist og kan skifte klær. Det hat to innganger og to bagasjerom. Det har store dører med netting slik at man får følelsen av å ligge ute om man vil, flott utsikt. Teltet er også testet av europas største friluftsmagasin med karateren Zer gut, og stod lenge i vindtesten , helt til storm 22m.s. Det er dessuten lett å sette opp siden innerteltet kan henge i ytterteltet når man setter det opp. Teltstang kanalene er nummererte med refleks slik at man fint kan sette teltet opp i mørket. Det finnes godt med innvendige lommer og dessuten en taklomme slik at alt holdes tørt. Vanntett til tusen![]()
Solnedgang.
Soloppgang
Ødemark
Middagslur
Kjøkkenplass, parkeringsplass og verdens største hage.
Oppakkning
Klar for å sette opp telt
Tusen takk for fine ordBjerknez skrev:Bringisen skrev:Jeg tilhører den gruppen som velger telt fremfor hotell![]()
Solnedgang.
Det øverste teltbildet ditt er faktisk et av de bedre fotografiene jeg har sett noen gang. Som gammel fotoentusiast kan jeg ikke forstå annet enn at du må ha fått noen tilbakemeldinger på dette? Fantastisk stemning, fin komposisjon, behagelig lys etc. En skikkelgi innertier