Invitasjon til de som er interessert i prosjekt-tråder

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Oh-den du veit..
Motorsykkelen din: Spiller ingen rolle bare den er gammal..
Kontakt:

Invitasjon til de som er interessert i prosjekt-tråder

Legg inn av Oh-den du veit.. »

Da sjefen her inne har sagt at det er greit med invitasjoner,så inviterer jeg herved alle prosjekt-interesserte til å ta en tour gjennom prosjekt-trådene på forumet for de useriøse kranglefantene. NB! Dere behøver ikke registrere dere for å kikke :prop:

http://ikkebike.norwegianforum.net/f5-prosjekter" onclick="window.open(this.href);return false;
-------------------------------------------------------------

IKKE KLIKK HER!!!! http://ikkebike.norwegianforum.net/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Invitasjon til de som er interessert i prosjekt-tråder

Legg inn av AJ »

:knegg

Svarer med denne:
http://www.mcsiden.no/viewforum.php?f=54" onclick="window.open(this.href);return false; (Dedikert forum for MC byggprosjekter - på MCsiden.no, intet mindre... :vs )

LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Har du først gitt lov for andre å reklamere for andre forum, mener jeg det er helt unødvendig og litt smakløst å svare med den tråden AJ.

Jeg forstår ikke hva du er redd for, at folk heller skal poste på det forumet og ikke her? La forumet snakke for seg, det er ikke noe du kan gjøre til eller fra uansett hvor mye du ønsker.
Beklager off topic

Note 4

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Nåja...
Smakløst? Vel, du har selvfølgelig rett til å mene det, selvom jeg synes du "tråkker over". Skikkelig. Og maken til humørløshet, da gitt... :eh .
Vel, vel...
I tillegg til litt humor var hensikten min å vise at vi faktisk har et eget underforum for byggprosjekter her inne også. Fin anledning å minne folk om det. Så har de to byggprosjektforum å stikke innom.

Rart med det, men enkelte ganger virker det som at noen er ute etter å kritisere, okkesom :-)å .
LordShaft skrev:Har du først gitt lov for andre å reklamere for andre forum, mener jeg det er helt unødvendig og litt smakløst å svare med den tråden AJ.

Jeg forstår ikke hva du er redd for, at folk heller skal poste på det forumet og ikke her? La forumet snakke for seg, det er ikke noe du kan gjøre til eller fra uansett hvor mye du ønsker.
Beklager off topic

Note 4

LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Jeg er i utgangspunktet ikke ute etter å kritisere, jeg syns det er utrolig at andre får lov å reklamere for andre forum... Syns det er en jævla uting :thumleft

Note 4

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ok, synspunkt notert.
Minner på at vi hele tiden gjør løpende vurderinger av om de som poster gjør det for å spamme MCsiden systematisk og bevisst.
I det så ligger det implisitt at trådstarter beveger seg nær en slik grense siden dette er tredje gangen han gjør det, to ganger med kort mellomrom...
Lenka blir kortere for hver gang...
LordShaft skrev:Jeg er i utgangspunktet ikke ute etter å kritisere, jeg syns det er utrolig at andre får lov å reklamere for andre forum... Syns det er en jævla uting :thumleft

Note 4

Brukeravatar
Snikendeugle
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018

Legg inn av Snikendeugle »

Jeg husker når jeg oppførte meg sta og var konstant "smartass" mot lærerne på ungdomskolen... Ahh det var tider det. Godt man har vokst opp :)
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
Jompa
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050

Legg inn av Jompa »

Snikendeugle skrev:Jeg husker når jeg oppførte meg sta og var konstant "smartass" mot lærerne på ungdomskolen... Ahh det var tider det. Godt man har vokst opp :)
Hæ ? Var du så smartass og sta at det var sjanse for at du ikke fikk vokse opp ?
Hadde ikke dine lærere lært om ytringsfrihet ?
Eller hadde du den type lærere som betraktet Albania som kommunismens europeiske fyrtån ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
mortenolb
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S

Legg inn av mortenolb »

Synes da svaret til AJ var helt innafor, både fordi det er et forum for prosjekter her, og sett med humoristisk øye til tidligere "hendelser". :-)

Brukeravatar
cevillan
Motorsykkelen din: Kawasaki Z900

Legg inn av cevillan »

LordShaft skrev:Har du først gitt lov for andre å reklamere for andre forum, mener jeg det er helt unødvendig og litt smakløst å svare med den tråden AJ.

Beklager off topic

Note 4
Haha what? Å kontre med at det finnes tilsvarende tråder på dette forumet er vel helt på sin plass? Jeg sier som Snikendeugle i en annen post, er det så tamt på BAN at "han du veit" må komme å annonsere her? Det er jo en fallitterklæring og ikke rent lite patetisk.

Tenkte jeg skulle følge jhn sitt forslag om å gi BAN en sjanse. Gikk inn på "Velkommen" og startet å lese en av de øverste trådene "Ideer for å øke aktiviten her inne". Det tenkte jeg kunne være fornuftig for å se hvilken kurs de staker ut. Jeg endte opp med akutt hjernesvinn. Hele herligheten kan leses her http://ikkebike.norwegianforum.net/t163 ... n-her-inne.

Jeg er vel bare med på å fore trollet med min kommentar. Beklager dette. Pms. Peace out

Oh-den du veit..
Motorsykkelen din: Spiller ingen rolle bare den er gammal..
Kontakt:

Legg inn av Oh-den du veit.. »

Hvorfor er folk så fiendtlige her? =; Og maken til å dra ting off-topic skal man lete lenge etter,må tilbake til gullalderen på Bike.no for å finne maken,er det ikke styring her inne?

Ville jo bare vise frem noe vi er stolte over "on the dark side".

Selv har jeg flere ganger kikket i prosjekttrådene både her og på andre fora.
-------------------------------------------------------------

IKKE KLIKK HER!!!! http://ikkebike.norwegianforum.net/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Såså folkens... Synes alle kan ta seg en bolle og løsne litt på slippen jeg da... (Meg selv medberegnet, siden jeg er så innmari glad i boller)

Nå er det snart MC sesong og det som bekymrer meg langt mer enn forumreglene om dagen er den snøen som nettopp faller her i Fredrikstad... :-k :-)å

Svar