http://ikkebike.norwegianforum.net/f5-prosjekter" onclick="window.open(this.href);return false;
LordShaft skrev:Har du først gitt lov for andre å reklamere for andre forum, mener jeg det er helt unødvendig og litt smakløst å svare med den tråden AJ.
Jeg forstår ikke hva du er redd for, at folk heller skal poste på det forumet og ikke her? La forumet snakke for seg, det er ikke noe du kan gjøre til eller fra uansett hvor mye du ønsker.
Beklager off topic
Note 4
LordShaft skrev:Jeg er i utgangspunktet ikke ute etter å kritisere, jeg syns det er utrolig at andre får lov å reklamere for andre forum... Syns det er en jævla uting![]()
Note 4
Hæ ? Var du så smartass og sta at det var sjanse for at du ikke fikk vokse opp ?Snikendeugle skrev:Jeg husker når jeg oppførte meg sta og var konstant "smartass" mot lærerne på ungdomskolen... Ahh det var tider det. Godt man har vokst opp :)
Haha what? Å kontre med at det finnes tilsvarende tråder på dette forumet er vel helt på sin plass? Jeg sier som Snikendeugle i en annen post, er det så tamt på BAN at "han du veit" må komme å annonsere her? Det er jo en fallitterklæring og ikke rent lite patetisk.LordShaft skrev:Har du først gitt lov for andre å reklamere for andre forum, mener jeg det er helt unødvendig og litt smakløst å svare med den tråden AJ.
Jeg forstår ikke hva du er redd for, at folk heller skal poste på det forumet og ikke her? La forumet snakke for seg, det er ikke noe du kan gjøre til eller fra uansett hvor mye du ønsker.
Beklager off topic
Note 4