Selv starter jeg sesongen i løpet av mars, avhengig av hvor kaldt og mye det har regnet... Har det vært veldig mildt og regnet mye er det "tryggere" å starte tidlig, minst mulig salt og veistøv
Hehe, må nok ta det med en klype salt, men metrologene sier at været ofte blir likt som det var på samme tid for et år siden. Apropo salt, hvor lenge kan svineriet henge igjen når det har vært mildvær en god stund?
Disse Termi-pottene tror jeg helt seriøst du kan droppe (så sant du ikke føler du har noen lapper å svi av, for det ser jo bra ut og det låter muligens bedre, men lyden er mer enn bra nok i Hyper'n som den er (ut fra det jeg har hørt) så de lappene ville jeg nok brukt på noe annet. Jeg gleder meg derimot til å se trynet ditt etter din første kjølige tur med vermeholker Cutless. Det er den smarteste invisteringen i sykkelverden du har gjort
Bjerknez skrev:men lyden er mer enn bra nok i Hyper'n som den er (ut fra det jeg har hørt)
Her hører jeg du er ute å tuller allerede!! Har du glemt å ta trallala dropsene dine i dag? I mine øyner, er det en skam å eie ducati med stock exhaust!!
Bjerknez skrev:men lyden er mer enn bra nok i Hyper'n som den er (ut fra det jeg har hørt)
Her hører jeg du er ute å tuller allerede!! Har du glemt å ta trallala dropsene dine i dag? I mine øyner, er det en skam å eie ducati med stock exhaust!!
Det gjelder nok de ALLER fleste sykler som er laget for å treffe dagens utslipps og støyregler :)
--
Det ble ikke dum lyd i de termi pottene fra filmen der, nei! Men nå er dette også med/uten katalysator, som også gjør en stor forskjell på lyden :)