Gritti fysen. Jeg må be om unnskyldning for å ha skapt et monster på 2 hjul. Trillet en kveldstur med Haus Gestapo i dag, og kjørte hun i fra meg. Ble passert av en Renault registrert i Litauen og vi tok igjen HG noe senere. Renaulten lå helt oppe i skiltet hennes og det ble behørig notert av Furian på 2 hjul. Hun stoppet i en uoversiktelig venstre sving og en stund var jeg redd for at hun skulle skalle fyren rett i bakken gjennom sidevinduet.

Han skjønte fremdeles ikke tegninga så det ble bråstopp etter få meter og gubben fikk ei ny lekse så det holdt. Jeg ilte av Donnaen for å roe henne ned og fikk forklart fysakken at han måtte holde mere avstand eller kjøre forbi. Klok av skade ba han meg kjøre forbi og signalisere når han hadde passe avstand. Jeg signaliserte da han var mere enn 73 cm fra skiltet mitt i 70 sone.

Han er helt sikkert sterkt sjokkskadet men hun hadde et sterkt point da.
Nå kjører hun forresten så det gviner både i svinger,bakker og kryss og i dag ymtet hun om at hun vil prøve Donnaen i helga

Akkurat det er nok ikke særlig aktuellt

Og hun har meldt seg på for å ta tunglappen til neste år også røpet hun nettopp.

Hun tyner det hun kan ut av Kim-Il sine 14,2 hk så jeg vet ikke hva jeg egentlig syntes . Hun mjauer om langtur også....