Ble en 10mils-runde i "bushen" på Finnskogen i dag. Alltid litt spennende når slike hindringer som på bildet skal forseres, men var ikke så dypt som fryktet. Var mye vann og litt dårlige grus-veier etter mye regn de siste dagene. Men artig lell :-)
DSC_0454.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
Skulle ha meg en tur til Hof MC men ble vist noen omveier i dag,var vel litt ivrig på "nye" veier etter lang tid uten kjøring men fint sted å stoppe for en liten pause
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
biker7 skrev:Ble en 10mils-runde i "bushen" på Finnskogen i dag. Alltid litt spennende når slike hindringer som på bildet skal forseres, men var ikke så dypt som fryktet. Var mye vann og litt dårlige grus-veier etter mye regn de siste dagene. Men artig lell :-)
DSC_0454.jpg
Du må bare si ifra hvis du vil ha selskap på en bush-tur på skogen biker7 :)
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km
Oppussing er helt greit, så lenge jeg får gjøre noe kreativt som involverer power tools... Maling som du sier, er definitivt det minst givende arbeidet som finnes. Lykke til med oppussing av kåk
MLeikarnes skrev:Fikk DR Big Forum kalderen min idag! Har jo ikke sykkelen lenger, men jeg har ett bilde med i kalederen så jeg tenkte jeg måtte kjøpe den!
Så den ble den første som ble opphengt på veggen i leiligheten! (oppussing er noe drit, lei av å male vegger...)
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Dyrepolitiet ja... haha, det er klart det er mye mer humant å tre en krok i kjeften på fisken for så å hale den opp 345 mtr gjennom sjøen, og deretter 20mtr+ i løse lufta for så å drepe den på dekk... eller enda bedre, la den drukne i panikk i ett garn..
Nei takke meg til å få hjernen most på ett sekund av en titanklo fisken var nok dau når bildet blei tatt, men de har reflekser som virker i evigheter etterpå.
Olav K skrev: Dyrepolitiet ja... haha, det er klart det er mye mer humant å tre en krok i kjeften på fisken for så å hale den opp 345 mtr gjennom sjøen, og deretter 20mtr+ i løse lufta for så å drepe den på dekk... eller enda bedre, la den drukne i panikk i ett garn..
Nei takke meg til å få hjernen most på ett sekund av en titanklo fisken var nok dau når bildet blei tatt, men de har reflekser som virker i evigheter etterpå.
Bare så de ter sagt så hadde ikke jeg noen innvendinger på fangstmetoden her
Men du er vel den jeg kjenner som er i besittelse av det absolutt dyreste fiskeredskapet.
Olav K skrev:På utallige oppfordringer:
et fiskebilde fra 345 mtr.. denne gang litt med litt æksjen, da vi hentet en breiflabb.. man må jo ha mat :-D
Lunchtime.jpg
Men nå må jeg ned og sløye.... :-)å Olav gjør ting han ikke kan
Vi fisket mye slik på Far Saga, de åpnet jo nesten bare basketen og så svømte fisken inn! Hadde 3 stk ROV'er ombord, en Tiger og to Quantum'er, og noen ganger en/to ekstra Magnum på dekk. Fint liv å være i maskina når vi var på ROV oppdrag, nesten flatt hav hele tiden
BMW K1100RS -93
Suzuki DR350S -90 - under oppbygging!
Olav K skrev:På utallige oppfordringer:
et fiskebilde fra 345 mtr.. denne gang litt med litt æksjen, da vi hentet en breiflabb.. man må jo ha mat :-D
Lunchtime.jpg
Men nå må jeg ned og sløye.... :-)å Olav gjør ting han ikke kan
Vi fisket mye slik på Far Saga, de åpnet jo nesten bare basketen og så svømte fisken inn! Hadde 3 stk ROV'er ombord, en Tiger og to Quantum'er, og noen ganger en/to ekstra Magnum på dekk. Fint liv å være i maskina når vi var på ROV oppdrag, nesten flatt hav hele tiden
Ja dere gikk vel til land så snart det kom en krusning på havet
Her på Snorre B har vi bare en utgammel MRV, som utrolig nok gjør jobben med så godt som ingen nedetid. Men nytt system er i bestilling, og om/når det kommer, blir det en HELT ny hverdag her ute
Nå er det imidlertid såpass høy sjø at vi står på dekk... så kvelden gikk med til å filetere 2 breiflabber på tilsammen 60 kg. :-)å :-)å
Jeg så ingen andre sykler i byen i dag. Det var litt skuffende med så fint vær som det var i dag! :)
Kjørte kanskje i en times tid rundt om kring i byen, med jeans og vinterhansker. Det ble litt småkjølig etterhvert, men ikke nok til å ta fra meg sykkel-lysten