et fiskebilde fra 345 mtr.. denne gang litt med litt æksjen, da vi hentet en breiflabb.. man må jo ha mat :-D
Men nå må jeg ned og sløye.... :-)å Olav gjør ting han ikke kan

Bare så de ter sagt så hadde ikke jeg noen innvendinger på fangstmetoden herOlav K skrev:Dyrepolitiet ja... haha, det er klart det er mye mer humant å tre en krok i kjeften på fisken for så å hale den opp 345 mtr gjennom sjøen, og deretter 20mtr+ i løse lufta for så å drepe den på dekk... eller enda bedre, la den drukne i panikk i ett garn..
Nei takke meg til å få hjernen most på ett sekund av en titanklofisken var nok dau når bildet blei tatt, men de har reflekser som virker i evigheter etterpå.
Vi fisket mye slik på Far Saga, de åpnet jo nesten bare basketen og så svømte fisken inn! Hadde 3 stk ROV'er ombord, en Tiger og to Quantum'er, og noen ganger en/to ekstra Magnum på dekk. Fint liv å være i maskina når vi var på ROV oppdrag, nesten flatt hav hele tidenOlav K skrev:På utallige oppfordringer:
et fiskebilde fra 345 mtr.. denne gang litt med litt æksjen, da vi hentet en breiflabb.. man må jo ha mat :-D
Ja dere gikk vel til land så snart det kom en krusning på havetMLeikarnes skrev:Vi fisket mye slik på Far Saga, de åpnet jo nesten bare basketen og så svømte fisken inn! Hadde 3 stk ROV'er ombord, en Tiger og to Quantum'er, og noen ganger en/to ekstra Magnum på dekk. Fint liv å være i maskina når vi var på ROV oppdrag, nesten flatt hav hele tidenOlav K skrev:På utallige oppfordringer:
Kult noen drar igang tidligSnikendeugle skrev:I dag har jeg faktisk et dagens bilde!
Som postet i "loggen":
Jeg så ingen andre sykler i byen i dag. Det var litt skuffende med så fint vær som det var i dag! :)
Kjørte kanskje i en times tid rundt om kring i byen, med jeans og vinterhansker. Det ble litt småkjølig etterhvert, men ikke nok til å ta fra meg sykkel-lysten
Er kun i kanten langs veien, men jeg vet godt farene, under orkanen i 1992 lå hele feltet... Heldigvis har det ikke vært en sånn orkan igjenLordShaft skrev:Så lenge det bare er skog, burde du holdt deg inne....Det er faktisk overraskende mange som mister livet i forbindelse med trevelt og opprydningsarbeid i etterkant når roten slår tilbake.