mortenolb skrev:DelRey83 skrev:Oki takk for oppklaring ang modellene :)
Synes fargen på kåpen såg rosa ut eg,men det er nok sikkert rødt

og så lilla rundt dekkene,såå fargeblind er eg ikke haha
Hva tenker du om evt pris på den da,om du sku solgt..?
Er bare hvitbalansen på bildet som ikke er helt i vater :)
Problemet mitt oppstår egentlig hovedsakelig på pris. Har lån på 72000 på sykkelen, og har ikke penger til å betale ut resten etter lån, da jeg tviler på at jeg får 72k for en 2010mod som har gått 40000

Det ligger vel sykler ute til rundt 70.000,- som er to år nyere og gått rundt 10-20.000km. så jeg tror kanskje ikke du bør forvente deg noe mer enn rundt 50.000,- kanskje? (Uten at jeg er noen ekspert).
Hvordan kan du ha så mye igjen på lånet egentlig? Hadde du ikke noen egenandel når du lånte sykkelen? Eller lånte du rubbel og bit?
Hvis det lånet du har i dag er et såkalt dyrt lån (forbrukslån etc.) så kan du komme bedre ut ved salg av sykkel, hvis du har muligheten til et mer gunstig lån (huslån etc.) Det blir jo på en måte en liten refinnansiering. Du tar opp et lån på en ny sykkel (med din mor/far etc. som kausjonist), betaler ned det resterende lånet du har i dag med det nye lånet (etter salg av sykkelen) og betaler kanskje like mye pr.mnd. som i dag da du får en helt annen rente og kanskje også enn noe forlenget nedbetalingstid.
Noen perfekt løsning er det ikke, men du kan få i både pose og sekk her.. hvis du får noen som kan kausjonere for deg, med det argumentet at du vil få ned månedlige utgifter og samtidig skaffe deg ny sykkel.
Hvor mye betaler du i måneden på sykkelen du har i dag da? (hvis jeg får spørre). Send meg evt. PM.