Cutless sin blogg
- Cutless
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Re: Cutless sin blogg
Var ikke noe å si på den lyden, men skal nevnes at det var av den eldre garde med luftavkjølt motor - men eksos er eksos :)
-
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Støtter LordShaft, det blir feil å eie Ducati uten et fett ettermarkedsanlegg. Mener selv at Termignoni er det eneste rette på Ducati, men Akra er tøft det ogsåLordShaft skrev:Her hører jeg du er ute å tuller allerede!! Har du glemt å ta trallala dropsene dine i dag? I mine øyner, er det en skam å eie ducati med stock exhaust!!Bjerknez skrev:men lyden er mer enn bra nok i Hyper'n som den er (ut fra det jeg har hørt)![]()

- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Må nesten hive meg på her - bruker du så mye penger på Ducati så bør du nesten unne deg å maksimalisere godlyden 

-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Ojsan... sån kan det går når bare deler av innleggene mine blir sitert
Jeg skrev jo at det rent økonomisk kan la seg avvente hvis andre ting også står på ønskelisten. Det er jo tross alt snakk om noen tusen her. Selv om ikke Cutless annses for å være noen fattigmann sånn sett så mener jeg fortsatt at Ducati tross alt kanskje er den sykkelen med den beste stock lyden. En ting er å kjøpe en sykkel med opplagt kjedelig lyd. Da er ettermarkeds eksos et absolutt must, men på denne så kan det tross alt avventes i det minste.
Men ja.. jeg er så klart enig i at den låter best med Termignoni. Ingen tvil om det. Har man penger å svi av, så løp og kjøp. (som jeg også skrev lenger opp men som ikek kom med i siteringen)

Jeg skrev jo at det rent økonomisk kan la seg avvente hvis andre ting også står på ønskelisten. Det er jo tross alt snakk om noen tusen her. Selv om ikke Cutless annses for å være noen fattigmann sånn sett så mener jeg fortsatt at Ducati tross alt kanskje er den sykkelen med den beste stock lyden. En ting er å kjøpe en sykkel med opplagt kjedelig lyd. Da er ettermarkeds eksos et absolutt must, men på denne så kan det tross alt avventes i det minste.
Men ja.. jeg er så klart enig i at den låter best med Termignoni. Ingen tvil om det. Har man penger å svi av, så løp og kjøp. (som jeg også skrev lenger opp men som ikek kom med i siteringen)

- Cutless
Det blir ikke anlegg med en gang, men la oss nå ikke henge oss opp i slike småting. Den store overskriften her er jo at Bjerky skriver varmt om noe som ikke er skrudd sammen i England, og det veier tungt
Når det kommer til DB og original eksos, hva beregnes som høyt? Hypern har 97 DB på 4625 rpm (static noise level).
Her er forøvrig en video av original eksosen: http://youtu.be/rb36RqHdA00?t=40s" onclick="window.open(this.href);return false;

Når det kommer til DB og original eksos, hva beregnes som høyt? Hypern har 97 DB på 4625 rpm (static noise level).
Her er forøvrig en video av original eksosen: http://youtu.be/rb36RqHdA00?t=40s" onclick="window.open(this.href);return false;
- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Lyden i orginal eksosen på den sykkelen var faktisk ikke så værst utifra det jeg husker da du prøvekjørte . Litt av noen heftige nedlegg i den videoen så det ut som :)
- Cutless
En varm hilsen fra Phoenix !
Det er tortur å se motorsykler kjøre forbi med viten om tilstandene hjemme, vi får håpe våren kommer krypende om ikke lenge.

Det er tortur å se motorsykler kjøre forbi med viten om tilstandene hjemme, vi får håpe våren kommer krypende om ikke lenge.

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Den var drøy Cutless!Cutless skrev:En varm hilsen fra Phoenix !

Er meldt varmegrader hele uka i Fredrikstad og hovedveiene er nesten bare, så nå er det snart ut og kjør

- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Snakk for deg sjæl. Er meldt noe minusgrader her og der i tønsberg, men definitivt på bedringens vei!
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Direkte rødt kort for den der
Note 4
Note 4
- Cutless
Jeg skal få den 20. februar, men har ikke prata med forhandler på en stund. Planen er å ta en telefon dit når jeg kommer hjem fra usa. Men det viktigste er været, jeg håper det går an å kjøre så smått etterhvert nå - ihvertfall midt på dagen.
- Cutless
Jeg kan forøvrig trøste dere med at mesteparten av dagen er tilbrakt inne i kjølige konferanserom..
-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Er meldt varmegrader hele denne uken vertfall og midt på dagene er det nok kjørbart her i Fredrikstad nå. Tørre veier etc. Men litt kjølig på natten og fare for nattefrost ennå, så noe jobbkjøring blir det ikke.
Tenkte jeg skulle ta ut sykkelen i dag
Du får slå på tråden når du kommer hjem Cutless så finner vi nok ut noe lurt... eller ikke
Tenkte jeg skulle ta ut sykkelen i dag

Du får slå på tråden når du kommer hjem Cutless så finner vi nok ut noe lurt... eller ikke

- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Selv om det er plussgrader og tørre veier så ligger det masse veisalt igjen, og det gjør veien glatt. Svært fort gjort å få seg en ubehagelig overraskelse da!
Det som trengs er at de stopper å salte (altså vedvarende temp. på den rette siden av gradestokken), samt ett skikkelig regnskyll som vasker bort saltet. DA går det an å kjøre, slik jeg ser det...
Det som trengs er at de stopper å salte (altså vedvarende temp. på den rette siden av gradestokken), samt ett skikkelig regnskyll som vasker bort saltet. DA går det an å kjøre, slik jeg ser det...
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------