Jeg troppet opp hos forhandler i dag og ble tatt godt i mot. Etter å ha blitt guidet gjennom flere dører så var vi i hjerte av Ducati-forhandleren - verkstedet. Hypern var det første vi så når døren ble åpnet. Salgssjefen hadde flere kunder i butikken så han spurte om det var greit om jeg ble igjen alene med sykkelen mens han tok seg av kundene.. Jeg var ikke vanskelig å be !
Ting jeg oppdaget som jeg ikke visste eller hadde et annet inntrykk av:
- Lakken var mye glattere enn jeg forventet. Jeg forventet en mer ru overflate. Dette ser jeg på som positivt da det blir lettere å holde den ren, mens den samtidig har den matte looken jeg liker.
- Kjøreposisjonen var litt mer fremoverlent enn jeg forventet. Jeg prøvekjørte Hyper'stradaen som har litt annen sal etc. Ser bare positivt med det siden det er ingen vindbeskyttelse
- Kul liten detalj: framskjermen stopper ved gafflene. Hadde ikke lagt merke til det på bildene.
- Grab handles+bagasjeplate kledde den ikke, så den blir tatt av og kun brukt ifb med overnattingsturer.
- Nøye som jeg er må jeg si meg fornøyd med monteringen mekanikeren har gjort. Alt av speil, klutsj etc var i sine korrekte posisjoner ift monteringspunktene.
- Sykkelen var så høy som jeg trodde, og litt til. Med mine 189 cm klarte jeg akkurat å få begge føttene flatt på bakken.
Nå gjenstår det bare å få noen bilder fra Bjerky