Eiendom er bra, det er litt derfor jeg også har "noe på lur" til Jr, etterhvert, dersom han skulle vise seg interessert.LordShaft skrev:Bare ikke kom å fortell meg at du har tenkt å begynne å jobbe med lotepusen![]()
Jeg blir nok å ta på meg litt ekstra på sia selv framover. Hvertfall på vinterhalvåret. Har en kollega jeg vurderte å begynne å samarbeide litt med. Se om vi ikke får til å invistere i litt eiendom etterhvert. Er jo der pengene ligger i dag. Også blir jo barna store med tiden, å da kan det være greit at pappa har en relativt "billig" leilighet eller to på lur![]()
Fordelen med å være fagmann og ha mye fritid i forbindelse med jobbenFrykten er bare at jeg sliter med å si nei.... så er redd for at jeg blir å ta på meg for mye når en først er kommet igang. (det har skjedd noen ganger før)
Jeg og frk.Fryd har kjøpt billige nedslitte tomannsboliger på tvangssalg, og lagt ned en enorm egeninnsats på oppgraderinger, nye kjøkken og bad osv.
Er kjempelett å leie ut her inne iallefall. Man blir ikke "rik" sånn med en gang, men etterhvert som de snille leieboerne har betalt ned herligheten, blir det veldig greit