Honda600 skrev:Interessant dette med innkjøring. Jeg er strengt tatt litt usikker her selv, så gjerne kom opp med forslag til rute fra Holmestrand til Oslo, da jeg blir nødt til å ta denne turen selv ved henting.
Jeg har ikke snakket med Løvaas rundt dette, men har skjønt at det skal tas en førstegangsservice etter 1000 km? Har lest litt rundt på nettet, og der hevder enkelte at dette er en relativt omfattende og kostbar service, som blant annet inkluderer ventiljustering. Synes dette høres rart ut etter bare 1000 km men. Hørt noe fra Løvaas vedrørende dette?
For øvrig fått noen input på når syklene kan forventes til landet?
Hehe, du stilte masse interessante spørsmål. Skal svare så godt jeg kan.
Når det gjelder kjørerute kommer det litt an på været. Blir gjerne å ta riksvei 313 nordover langs Holmestrandsfjorden til Sande. Stoppe og ta en kaffekopp og la motoren få kjølt seg ned. Forsette Sør-øst langs kysten på rv319 og følge den opp til Svelvik. Stoppe og ta noen bilder mens motoren kjøler seg ned igjen

Så videre nordover langs kysten på rv319 til Drammen.
Fra Drammen rv282 nesten til Tranby, videre på Drammensveien til Asker. Så se an om det frister med en omvei sørover langs 167 forbi Heggedal, opp 165 forbi Slemmestad, Vollen og Vettre. Fra Holmen ta av på Fv201 - Billingstadsletta til Slependen. Fv151 til Sandvika. Derifra følge rv164/160 til Ullern. Følge Vækerøveien nordover ett par km til Røa og ta rv168 ned til Majorstua. Kun et kjapt forslag hentet fra Google maps. Får se om det lar seg gjøre å plotte inn på GPSen.
Tror første ventiljustering var på 12.000. Og no beltegreier på 24.000. Ta det med ei klype salt. Hvis Andreas er innpå veit gjerne han. Fått inntrykk av at han har mer innsikt i disse syklene enn de fleste på forumet. :-) Etter første 1000 går jeg ut fra det bare er olje- og filterskift.
Syklene mener jeg er i salg fra begynnelsen/midten av mars. Går ut fra de får inn noen utstillingsmodeller til MC-Messa på Lillestrøm 6-8. mars i tillegg. De har allerede en utstillingsmodell stående hos Løvaas, men siden den var rød har jeg latt være og tatt turen.