http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... rough=true

Mer er den tunet identisk?KawaJens skrev:GSR750 har no motoren i fra GSXR750
.
Det oppfattes ikke som veldig ydmykt å hele tiden ha en holdning om at sykkelen du til enhver tid har er den beste og gadgetene du ikke har er unødvendige (eksempelvis navigasjon til mc som var helt unødvendig, inntil du da kjøper det selv). Jeg tror heller ikke det å sitte på ting gir særlig erfaringsgrunnlag for valg av motorsykkel. Uansett om du opplyser om at nettopp sitte på noe, er det du har gjort. Dette er ikke en kritikk av deg, men kanskje en forklaring for hvorfor du får noen kommentarer mot dine noe ensporede anbefalinger, og det faktum at du møter deg selv i døren et utall ganger. Like mye rett som du har til å uttale deg om ting og tang, har andre rett til å kommentere noe bristende logikk og manglende konsekvens.Bjerknez skrev:Kan du vise meg de bombastiske uttalelsene mine? Altså uttalelser som kan missforstås da erfaringsgrunnlaget mitt ikke er nevnt, slik at faren for missveiledning er stor?KawaJens skrev:Om det går sport i å krittisere utalelsene dine eller om utalelsene dine er til tider kritikverdige er vel noke en kan spørre seg om. Å komme med innspill er jo kjempe bra, og komme med bombastiske utalelser når en har lite erfaring på områdetet og til tidere rivruskende feil så må en jo skjønne at folk legger merke til det.Bjerknez skrev:[da det virker til at det går en liten sport i å krittisere mine annbefalinger på grunnlag av tilsynelatende for dårlig erfaringsgrunnlag. Er det slik at jeg skal avstå fra og komme med innspill fordi jeg ikke har kjørt sykkel lenge nok, eller har prøvekjørt alle sykler som finnes?
Jeg har som sagt sterke meninger om det meste, men jeg er også ydmyk i den grad at jeg aldri legger skjul på hva den faktiske erfaringen min er med det jeg kommenterer. Er ikke det rettferdig da?
Jeg annbefaler det JEG mener er best ut fra den erafringen JEG har. Har jeg kun erfaring med to sykler og jeg har vert fornøyd med disse så vil jeg annbefale disse videre til andre. Så får det være opp til andre og anbefale sykler DEM liker etc. jeg står fortsatt fast på at man kommer veldig langt med iPhone å innebygget APP og dette vil i 90% av tillfellene være mer enn bra nok tror jeg. Jeg kjøpte TomTom rett og slett fordi jeg tror det er best de gangene man skal kjøre i storbyer man ikke er kjent.Det oppfattes ikke som veldig ydmykt å hele tiden ha en holdning om at sykkelen du til enhver tid har er den beste og gadgetene du ikke har er unødvendige (eksempelvis navigasjon til mc som var helt unødvendig, inntil du da kjøper det selv). Jeg tror heller ikke det å sitte på ting gir særlig erfaringsgrunnlag for valg av motorsykkel. Uansett om du opplyser om at nettopp sitte på noe, er det du har gjort. Dette er ikke en kritikk av deg, men kanskje en forklaring for hvorfor du får noen kommentarer mot dine noe ensporede anbefalinger, og det faktum at du møter deg selv i døren et utall ganger. Like mye rett som du har til å uttale deg om ting og tang, har andre rett til å kommentere noe bristende logikk og manglende konsekvens.
Tilbake til tema, vil jeg nok ikke anbefale min egen sykkel (KTM DukeR 2013) som første sykkel. Den er litt tricky å kjøre "out of the box" da den går urent i lave hastigheter. Dette kan fikses for noe tusen kroner via diverse oppgraderinger som bestilles fra ulike hjørner av verden, men det er grenseløst provoserende at den er så dårlig ut av butikk. Når alle oppgraderinger er gjort, kan den anbefales på det varmeste, men man må altså plusse på noen tusenlapper på listeprisen og noen timer med forumlesing for å finne ut hva man faktisk må gjøre.
Den er vel noe tunet ned. Jeg synes den gikk dårlig jeg også, men jeg hadde prøvekjørt mye sprekt den dagen, så det er kanskje litt feil inntrykk.. Samme inntrykk jeg sitter med av CB1000R. Den går så mye dårligere enn andre ting i klassen, men den har jeg nesten funnet ut at jeg må prøve på nytt før jeg skal uttale meg skikkelig.Haymaker skrev:Mer er den tunet identisk?KawaJens skrev:GSR750 har no motoren i fra GSXR750
.
Kjempe kul sykkel
Du finner den på Monsterbike.nodetvarvondtdet skrev:edit: never mind
Herremin for en grå mus. Får litt sånn Toyota Avensis-følelse av den der jeg altså, hverken pluss eller minus. Sikkert en knakende god sykkel dadetvarvondtdet skrev:Suzuki GSX 1000s
Ikke for å forsvare Street triplen her, men jeg snakker mer på generelt grunnlag:petterk1000 skrev:Prøvesatt street triple her om dagen og fikk forsåvidt et godt inntrykk, men den føltes litt for kompakt for meg. Kort vei til styret for armene, og litt krummet rygg ved sittestilling. Kikket på 1000cc modellen også som virket større. Blir nok å prøvesitte gsr 750 snart, men den er vel ikke særlig større.
Sent from my iPhone using Tapatalk