Hvordan er denne i forhold til den du hadde da?
Vet ikke, har ikke kjørt`n ennåBjerknez skrev:Okay![]()
Hvordan er denne i forhold til den du hadde da?
Såpass ja! Kjøpt sykkel uprøvd altså...TomB skrev:Vet ikke, har ikke kjørt`n ennåBjerknez skrev:Okay![]()
Hvordan er denne i forhold til den du hadde da?![]()
En del mindre hk, men siden jeg kjører pent, vil jeg jo ikke merke det.
Sittestillingen virker bedre mye bedre.
Resten blir sjekka, på 1st turen
Bjerknez skrev:Såpass ja! Kjøpt sykkel uprøvd altså...TomB skrev:Vet ikke, har ikke kjørt`n ennåBjerknez skrev:Okay![]()
Resten blir sjekka, på 1st turen![]()
Jaja... får håpe du får rett da, hehe.
Kan ikke akkurat huske at jeg har sett deg kjøre så voldsomt pent da men...
Hehe, har jo forsåvidt gjort det jeg også, med cruiseren, men jeg hadde jo ikke noe sammenligningsgrunnlag eller spesielle krav heller da...TomB skrev:Bjerknez skrev:Såpass ja! Kjøpt sykkel uprøvd altså...TomB skrev:Vet ikke, har ikke kjørt`n ennåBjerknez skrev:Okay![]()
Har kjøpt uprøvd før jeg![]()
Funka greit det
Var like ivrig som deg, for lenge sidenBjerknez skrev:Hehe, har jo forsåvidt gjort det jeg også, med cruiseren, men jeg hadde jo ikke noe sammenligningsgrunnlag eller spesielle krav heller da...TomB skrev:Bjerknez skrev:Såpass ja! Kjøpt sykkel uprøvd altså...TomB skrev:Vet ikke, har ikke kjørt`n ennåBjerknez skrev:Okay![]()
Har kjøpt uprøvd før jeg![]()
Funka greit det
Jaja... blir artig å dra på noen turer igjen. Slik det er nå føles det bare kjølig på lengre turer og delvis våt vei setter sine begrensninger for aktiv kjøring, så det blir litt som å kjøre bil på gangfelt... Men du verden så deilig det er allikevel!![]()
LordShaft skrev: Jeg skjønner ikke når det å sitte rett opp og ned ble behagelig sittestilling på en sykkel? Det er langt mer behagelig å sitte litt foroverlent å på hugget. Hvertfall om skal kjøre langt uten å få tresmak i ræven og stive skuldre.
Note 4
Flanker skrev:Bare en liten greie ang. salen på MT-09 Tracer...
Neppe noe dumt kryss det, nesten uansett sykkel. Men det er på ingen måte gitt at en komfortsal er mykere... Min uttalelse var ment generelt, da jeg ikke har hatt ræva nedpå en MT-09 Tracer ennå. Men skal vel få til det på MC Messa om et par uker.detvarvondtdet skrev:Flanker skrev:Bare en liten greie ang. salen på MT-09 Tracer...
Første jeg hadde krysset av på lista på om jeg skulle kjøpt MT er comfort seat.
Bjerknez skrev:Hadde du vert med meg i dag så hadde du fått hjerteinnfarkt, gonore og fnatt!
Jeg kjørte nemlig E6 HELE veien til Vinterbro![]()
![]()
Ble som sagt totalt 25 mil i dag. Kjørte til og fra Vinterbro, men kjørte E6 da jeg ville få opp hastigheten litt da det har blitt mye "krypkjøring" på våte veier i det siste. Var deilig å dra på litt og foreta heftige forbikjøringer etc. på knusktørr asfalt igjenCutless skrev:Jeg var ute å gikk en tur med hunden i sted, og for et flott vær det er. Varmt og klart + tørre veier. Hadde jeg vært deg ville jeg kjørt meg en tur nå :-)