Bjerknez' | BMW i4 M50 M-Sport Pro
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R - SESONGSTART!
Heter det en snus boks eller en boks snus?
De skriver ofte tail tidy når det skal bestilles osv men når du omtaler det osv så sier en tidy tail
Note 4
De skriver ofte tail tidy når det skal bestilles osv men når du omtaler det osv så sier en tidy tail
Note 4
-
Onlinemortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Neither, det heter snusboksLordShaft skrev:Heter det en snus boks eller en boks snus?
Note 4

Jeg synes tidy tail blir feil, og i ditt eksempel fordi grammatikk på norsk og engelsk er to forskjellige ting. Tenk på det som "rævrydder"(

-
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
I hjembygda kalles det dåsemortenolb skrev:Neither, det heter snusboksLordShaft skrev:Heter det en snus boks eller en boks snus?
Note 4![]()
![]()

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jeg er nå ikke så veldig nøye på hvordan det skrives bare det forstås
Her i Fredrikstad har vertfall "Dåse" en helt annen betydning. Gledesbusken, pelsburgeren etc. er også et par godt brukte slang for "dåse" her i byen...

Her i Fredrikstad har vertfall "Dåse" en helt annen betydning. Gledesbusken, pelsburgeren etc. er også et par godt brukte slang for "dåse" her i byen...
- Bjerknez
- Kontakt:
Har bestemt meg for å ta denne lille rundturen på vei hjem fra jobb i dag
https://www.google.no/maps/dir/59.23576 ... 79!1m0!3e0" onclick="window.open(this.href);return false;
En fin liten runde på mer eller mindre tørre veier før det blir mørkt

https://www.google.no/maps/dir/59.23576 ... 79!1m0!3e0" onclick="window.open(this.href);return false;
En fin liten runde på mer eller mindre tørre veier før det blir mørkt

- Bjerknez
- Kontakt:
Noen bilder fra dagens lille sykkeltur hvor jeg møtte Cutless med sin nye HyperMotard:

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Jævlig stilige bilder....men det er en ting jeg skulle ønske du lot være med....de sinnsykt store vannmerkene...
Er det en grunn til at det er så stort som jeg ikke tenker over ?
Ikke at jeg har tenkt å bruke opp igjen bildene dine, hvertfall ikke uten tillatelse, mulig du har dårlig erfaring med dette?
Note 4
Ikke at jeg har tenkt å bruke opp igjen bildene dine, hvertfall ikke uten tillatelse, mulig du har dårlig erfaring med dette?
Note 4
- Bjerknez
- Kontakt:
Det har hendt tidligere at noen har brukt bildene mine i komersiel sammenheng og det liker jeg dårlig. Jeg liker heller ikke at bildene mine blir delt rundt om kring av alle uten at det er noen tvil om hvem som har tatt dem. Grunnen til at vannmerkene er så store er for at man ikke skal kunne beskjære det bort og samtidig sitte igjen med et brukbart bilde. Beskjærer man bort dette vannmerket så vil de fleste bilder bli ganske ubrukelige.LordShaft skrev:Jævlig stilige bilder....men det er en ting jeg skulle ønske du lot være med....de sinnsykt store vannmerkene...
Note 4

Så det er ikke for leke proff eller noe, bare så det er sagt, hehe.
men takk for rosen

Knallfine bilder! Ekstra morsomt at syklene står i stil til hverandre. :-)
- Bjerknez
- Kontakt:
Takk for detOrion skrev:Knallfine bilder! Ekstra morsomt at syklene står i stil til hverandre. :-)

Jepp, fargene er det ikke noe galt med

- Bjerknez
- Kontakt:
Da gjenstår det bare å sjekke siste oppdateringen av værmeldingen, for denne avgjør om det blir sykkeltur sammens med Cutless etter jobben i morgen!
Hvis du leser dette Cutless... Skal jeg ta med primus?
Hvis du leser dette Cutless... Skal jeg ta med primus?

-
- Motorsykkelen din: Husaberg FS650
Trenger bare en å ta en liten runde i paint så forsvinner merketBjerknez skrev:Det har hendt tidligere at noen har brukt bildene mine i komersiel sammenheng og det liker jeg dårlig. Jeg liker heller ikke at bildene mine blir delt rundt om kring av alle uten at det er noen tvil om hvem som har tatt dem. Grunnen til at vannmerkene er så store er for at man ikke skal kunne beskjære det bort og samtidig sitte igjen med et brukbart bilde. Beskjærer man bort dette vannmerket så vil de fleste bilder bli ganske ubrukelige.LordShaft skrev:Jævlig stilige bilder....men det er en ting jeg skulle ønske du lot være med....de sinnsykt store vannmerkene...
Note 4![]()
Så det er ikke for leke proff eller noe, bare så det er sagt, hehe.
men takk for rosen

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
Onlinemortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Relativt åpenbart at det har vært noe der. Kan dog fikses ganske lett med clone stamp tool I Photoshop om man virkelig vil. Personlig plager ikke vannmerket til Bjerknez meg noe, men kunne sikkert vært hakket mer gjennomsiktig.
- Bjerknez
- Kontakt:
Er klar over det, men ensformig bakgrunn gjorde det ekstra lett for deg her. Dessuten så skrev jeg de "fleste" bilder. Man kan aldri helgardere seg, men man kan vertfall legge listen litt høyere