Nå ble det ordentlig julaften i heimen. Sitter å leser manualen, med et glass single malt og de nye SIDI støvlene er på.
Cutless sin blogg
- Cutless
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Re: Cutless sin blogg
Takk !
Nå ble det ordentlig julaften i heimen. Sitter å leser manualen, med et glass single malt og de nye SIDI støvlene er på.

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Hahaha.... Herlig
Slik det skal gjøres 

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Herlig følelse med ny sykkel på plass.
Min tur i april

Min tur i april

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Sånn går det når man sovner på sofaen! Man blir den siste til å lese nyheten!
Jaja, grattis med sykkelen endelig i hende!
Har vert en del tyveri ned ved deg i det siste så jeg tror jeg ville sittet oppe i natt...
Neida... du nevner "de nye Sidi støvlene". Skal du beholde dem allikevel?

Jaja, grattis med sykkelen endelig i hende!

Har vert en del tyveri ned ved deg i det siste så jeg tror jeg ville sittet oppe i natt...

Neida... du nevner "de nye Sidi støvlene". Skal du beholde dem allikevel?
- thewiz
- Motorsykkelen din: 2018 S1000RR
Kan dere slutte å snakke om sykkel og hvordan været i fredrikstad er i forhold til en kjøretur! Sitter her uten sykkel og kan DESSVERRE ikke kjøpe noe før sommeren er her, ja du hørte riktig sommeren, ikke våren. Så stop this! :-)å :-)å :-)å :-)å
Men gratulerer med sykkel Cutless, må være sinnsykt morro !

- Bjerknez
- Kontakt:
Haha... Nå når endelig Cutless har fått sykkelen så vil jeg fraråde deg å følge med i denne samt min egen blogg fremover. Spesielt til lørdagen hvis været blir brathewiz skrev:Kan dere slutte å snakke om sykkel og hvordan været i fredrikstad er i forhold til en kjøretur! Sitter her uten sykkel og kan DESSVERRE ikke kjøpe noe før sommeren er her, ja du hørte riktig sommeren, ikke våren. Så stop this! :-)å :-)å :-)å :-)å
![]()

- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Dette er nok som hjulekvelden, grattis med noen flotte nye sko! Og ny bajk, ikke minst.
Det e bærre lekkert

Det e bærre lekkert

http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Gratulerer med sykkel i hus!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cutless
Takk for alle gratulasjoner. Ja, etter mye frem og tilbake så bestemte jeg meg for å beholde skoene :)
Planer for i dag:
- Vaske sykkelen, må jo få prøvd løvblåseren
- Vokse felgene og ramma
- WD-40 på utsatte plasser
- TechSpec skal på tanken (tank beskyttelse/bedre grep)
Planer for i dag:
- Vaske sykkelen, må jo få prøvd løvblåseren

- Vokse felgene og ramma
- WD-40 på utsatte plasser
- TechSpec skal på tanken (tank beskyttelse/bedre grep)
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Hva gjorde at du vurderte å ikke beholde skoene?Cutless skrev:Takk for alle gratulasjoner. Ja, etter mye frem og tilbake så bestemte jeg meg for å beholde skoene :)
Kan ikke gjenta meg selv ofte nok, men nok en gang gratulere og velkommen i ducati familien

- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Grattis, da! Er ikke misunnelig i det hele tatt.
- Bjerknez
- Kontakt:
Jeg er veldig glad på hans vegne, men heldigvis så er jeg ikke misunnelig i ordets rette forstand da jeg jo har en helt ny sykkel selv. Men jeg er misunnelig på følelsen av å gnikke på en helt ny sykkel og forskjellen her i Cutless sin favør er at han har hele sesongen forran seg, mens jeg måtte sette den inn bare uker etter at jeg fikk den 

Hei, du er ikke medlem for øyeblikket!LordShaft skrev:Hva gjorde at du vurderte å ikke beholde skoene?Cutless skrev:Takk for alle gratulasjoner. Ja, etter mye frem og tilbake så bestemte jeg meg for å beholde skoene :)
Kan ikke gjenta meg selv ofte nok, men nok en gang gratulere og velkommen i ducati familien

- Cutless
De satt ikke tight nok rundt hælen, men med en sportssåle så ble det veldig bra - sitter nå ganske tight i hælen og perfekt over innsteg, tær og rundt legg.
Har fått vasket og wd-40ifisert sykkelen nå. Det meste av metall var lakkert/behandlet eller så var det plast - så var ikke så mange utsatte steder mtp rust som jeg fryktet. Jeg starta den for å få bort det siste av vann som gjemte seg (fordel med L-twin, det rister litt
) MEN så klarte jeg å komme borti eksosrøret med microfiberkluten, er jo ikke vant til å ha naken sykkel der alt er så eksponert. Det smelta med en gang... Mye bannskap der og da. Har fått fjernet det værste nå, heldigvis, ovnrens ble redningen. Skal ta en siste polish med Autosol etterpå.

Fikk også festet TechSpec. Brukte hårføner for å få varmet opp lakken litt, så det setter seg bedre:

Så gikk det en jævel i meg og jeg tok jomfruturen !

Har fått vasket og wd-40ifisert sykkelen nå. Det meste av metall var lakkert/behandlet eller så var det plast - så var ikke så mange utsatte steder mtp rust som jeg fryktet. Jeg starta den for å få bort det siste av vann som gjemte seg (fordel med L-twin, det rister litt

Fikk også festet TechSpec. Brukte hårføner for å få varmet opp lakken litt, så det setter seg bedre:
Så gikk det en jævel i meg og jeg tok jomfruturen !