Samsung TVer har mistet nettforbindelsen idagesvis.

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Samsung TVer har mistet nettforbindelsen idagesvis.

Legg inn av mortenolb »

Tommas skrev:Neida, mente bare at å plombere antenneinngangen i disse dager burde være meningsløst ;-)
Det er det, men det er fortsatt alternativet nrk har for å slippe unna. Er vel ikke så mye annet å gjøre, ikke som at de kan begynne å plombere HDMI-innganger. :knegg

Brukeravatar
gsx750_80
Innlegg: 2212
Registrert: 24 apr 2010, 19:34
Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
Sted: Trøndelag
Kontakt:

Re: Samsung TVer har mistet nettforbindelsen idagesvis.

Legg inn av gsx750_80 »

Tommas skrev:Har samme problem med en Samsung bluray spiller. Gjelder både wifi og direkte nettverkskabel. Feilmeldingen er at man er koblet til nettverk, men ikke internett. Sjekket med å share internett via telefon, og samme feilmelding da - slik friskemeldte jeg i det minste nettet mitt.

Satser på at de fikser det asap.
Stadige problemer med Samsung "Smart" TV, her i gården. Netflix forsvinner, stadig må 16 tegns passord
/nettverkskode legges inn, og gjentatte oppdateringer pågår, når man i det hele tatt oppnår nettkontakt..

Ingen andre trådløse devicer har slike problemer, her i huset, bortsett fra Samsung TV og Samsung nettbrett.
Akkurat for øyeblikket er Netflix fraværende igjen, og det står "Oppdaterer..." på skjermen.
Denne oppdateringen har pågått et kvarters tid.

Andre som har liknende problemer, etter at Samsung angivelig hadde problemer med servere i noen dager, som nevnt ovenfor?
mvh

-gsx750_80

Brukeravatar
Jarle
Innlegg: 562
Registrert: 03 feb 2012, 22:33
Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
Sted: Bjørøyhamn
Kontakt:

Re: Samsung TVer har mistet nettforbindelsen idagesvis.

Legg inn av Jarle »

Samme problemet her :-(
Jarle

Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/

Brukeravatar
poulet_cavalier
Innlegg: 1272
Registrert: 25 feb 2012, 21:55
Motorsykkelen din: R1200GS
Sted: Asker

Re: Samsung TVer har mistet nettforbindelsen idagesvis.

Legg inn av poulet_cavalier »

Ingen sånne problemer på min. Men bruker ikke wifi - kun kabel.
FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras

Brukeravatar
Copsahl
Innlegg: 50
Registrert: 08 apr 2013, 22:49
Motorsykkelen din: BMW K1300S - 2013
Sted: Oslo

Re: Samsung TVer har mistet nettforbindelsen idagesvis.

Legg inn av Copsahl »

Kjøpte meg ny UHD 4K tv i dag fra Samsung, men hadde ikke de problemene du beskriver her. Jeg fikk ikke opp Netflix i det hele tatt, kun en feilmelding. Men fikk heldigvis løst det med denne metoden: https://www.youtube.com/watch?v=lXKKJvd2MGc

Kan jo hende det hjelper å skru av dette sikkerhetstullet de har lagt inn på tvn, hvis du har det på din tv. :-k

Edit: Jeg bruker kun WIFI :thumleft
Christian

Brukeravatar
gsx750_80
Innlegg: 2212
Registrert: 24 apr 2010, 19:34
Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
Sted: Trøndelag
Kontakt:

Re: Samsung TVer har mistet nettforbindelsen idagesvis.

Legg inn av gsx750_80 »

Copsahl skrev:Kjøpte meg ny UHD 4K tv i dag fra Samsung, men hadde ikke de problemene du beskriver her. Jeg fikk ikke opp Netflix i det hele tatt, kun en feilmelding. Men fikk heldigvis løst det med denne metoden: https://www.youtube.com/watch?v=lXKKJvd2MGc

Kan jo hende det hjelper å skru av dette sikkerhetstullet de har lagt inn på tvn, hvis du har det på din tv. :-k

Edit: Jeg bruker kun WIFI :thumleft
Takk for tipset, men det er enkelte av menyene i youtube videoen jeg tilsynelatende ikke har. Dessuten måtte jeg ha en pin-kode det dessverre må lete etter om jeg skal få til enkelte av justeringene som foreslås..

Skulle se "Better Call Saul", men det blir en annen dag..
mvh

-gsx750_80

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Samsung TVer har mistet nettforbindelsen idagesvis.

Legg inn av Kawagutten »

gsx750_80 skrev:
Tommas skrev:Har samme problem med en Samsung bluray spiller. Gjelder både wifi og direkte nettverkskabel. Feilmeldingen er at man er koblet til nettverk, men ikke internett. Sjekket med å share internett via telefon, og samme feilmelding da - slik friskemeldte jeg i det minste nettet mitt.

Satser på at de fikser det asap.
Stadige problemer med Samsung "Smart" TV, her i gården. Netflix forsvinner, stadig må 16 tegns passord
/nettverkskode legges inn, og gjentatte oppdateringer pågår, når man i det hele tatt oppnår nettkontakt..

Ingen andre trådløse devicer har slike problemer, her i huset, bortsett fra Samsung TV og Samsung nettbrett.
Akkurat for øyeblikket er Netflix fraværende igjen, og det står "Oppdaterer..." på skjermen.
Denne oppdateringen har pågått et kvarters tid.

Andre som har liknende problemer, etter at Samsung angivelig hadde problemer med servere i noen dager, som nevnt ovenfor?
Har ikke vært borti det før så har ikke noe perfekt forklaring på det.men restartpleier å være den store fiksen.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Svar