Har ikke fått bekreftelse fra Mr.Pitlane ennå om han faktisk vil ta dem i mot og eller utføre jobben, men tok en sjanse. Er uansett ikke noe hast ennå. Men deilig å vite at dekkene ligger klare til omlegg. En bekymring mindre

Bestill et dekk som er hardere på midten enn sidene så varer det kanskje lenger.Bjerknez skrev:Ahh... då må nye dekk bestilles asap
Syntes Bjerknez nevnte noe om allt over 130kmt i en annen tråLordShaft skrev:Satan, har ikke peiling på hvor bildet er tatt, men utrolig bra redigertRett og slett imponerende
![]()
Hva legger du i idiotkjøring? Det er liten tvil om at pilot road 4 kommer til å holde i massevis for deg. De er også skrytt opp i skyene, selv om mange hevder at pilot road 3 er hakket bedre
Ut fra videoene som er postet ville jeg bekymret meg mest for at nåla på turtelleren ruster fast.hakhap skrev:Syntes Bjerknez nevnte noe om allt over 130kmt i en annen tråLordShaft skrev:Satan, har ikke peiling på hvor bildet er tatt, men utrolig bra redigertRett og slett imponerende
![]()
Hva legger du i idiotkjøring? Det er liten tvil om at pilot road 4 kommer til å holde i massevis for deg. De er også skrytt opp i skyene, selv om mange hevder at pilot road 3 er hakket bedre
Velkommen til Pitlane, når dekka kommer.Bjerknez skrev:Å der var nye dekk bestillt![]()
Har ikke fått bekreftelse fra Mr.Pitlane ennå om han faktisk vil ta dem i mot og eller utføre jobben, men tok en sjanse. Er uansett ikke noe hast ennå. Men deilig å vite at dekkene ligger klare til omlegg. En bekymring mindre
Takk for det LordShaftLordShaft skrev:Satan, har ikke peiling på hvor bildet er tatt, men utrolig bra redigertRett og slett imponerende
![]()
Å kjøre fort (130km/t) på feks. E6 etc. ser jeg ikke på som idiotkjøring, men å kjøre i 130km/t sikksakk mellom biler derimot...Syntes Bjerknez nevnte noe om allt over 130kmt i en annen trå
Ruster ikke på en helt ny sykkel vetuUt fra videoene som er postet ville jeg bekymret meg mest for at nåla på turtelleren ruster fast.
Uten at det er noen oppfordring til råkjøring.
Det er helt riktigÆkke noe tvil, det er tatt fra en gummibåt.
Takk for det Mr.PitlaneVelkommen til Pitlane, når dekka kommer.![]()
Haha... det skal sies at jeg har et langt mer avslappet forhold til dette i dagLordShaft skrev:All respekt for å legge så mye sjel ned i å stelle bilen sin.... jøss... men når du forteller at du vasker i sporene med q-tips....ja da er du stemplet for lenge siden i min bok
Galskap kommer i alle former og størrelser skjønner jeg![]()
Note4