I dag har jeg vært og sett på en Yamaha MT-03.http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... rough=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg trenger litt hjelp av dere til å bestemme meg om jeg skal kjøpe denne! Jeg blir fort usikker når det er penger inni bildet, så jeg har sitti og skrivd en for/imot liste om denne sykkelen:

For:
Relativt ny
Grei pris (?)
Lav km
Veldig morsom å kjøre
God sittestilling
Imot:
Pris, igjen
Som dere ser er "imot" lista veldig kort. Førsteinntrykket etter en kjapp kjøretur er at girpedalen og bremsepedalen må justeres ned slik at den passer meg, klarte ikke å bremse eller gire ned uten å løfte foten av fothvileren. Det er en veldig kjapp og responsiv sykkel som var utrolig morsom å kjøre svingete vei med. Og med Leovince effektanlegg bråker den j****g mye, som bare er gøy syns jeg. Det sykkelen skal brukes mest til er koseturer rundt bygda, har ikke planer om noe lengre turer med en slik sykkel. Neste år blir det pendling fra Holmestrand til Kongsberg, ca 50 min kjøring tur/retur. Det blir kanskje litt langt for en endunker? Hva syns dere om prisen? Jeg syns den er ganske rimelig mtp lav km og årsmodell. Men det skal sies at det er litt mer enn jeg hadde tenkt til å bruke på sykkel i første omgang. Dette blir min første tungsykkel, da jeg først får tunglappen om en måneds tid.
Dette ble mye skriving, så hvis noen av dere kanskje har prøvd en slik sykkel før, eller en XT660 av noe slag, siden det er samme motor så bare skrik ut! All hjelp tas imot med stor takk! Jeg har til i morgen med å gi han et svar, siden han hadde fått mange henvendelser.