Når det gjelder utseendet/effekt så kan det jo være verdt det?
Når vi sto ved siden av hverandre var det ikke lett å høre at min sykkel var i gang

Helt enig med degTOH skrev:Nå har ikke jeg hørt sykkelen med Termi anlegg, men etter min mening har du en helt rå lyd nå :-)å
Når det gjelder utseendet/effekt så kan det jo være verdt det?
Når vi sto ved siden av hverandre var det ikke lett å høre at min sykkel var i gang
Flanker skrev:Det er noen alvorlige priser som skisseres her... Vi snakker helt vanvittige summer for å få bedre lyd. Seriøst, så mye er det faen ikke verdt! Jeg hadde tatt den bunken med tusenlapper og brukt på noe annet, f.eks. finansiert en lengre MC-ferie nedover Europa eller opp langs vår egen, vakre kyst![]()
![]()
Lavere vekt er en mye brukt unnskyldning for å kjøpe slipon/helanlegg, samt høyere effekt. Vi snakker kanskje 4-10kg. og 1-10hk. mer, sånn generelt. Med forbehold om at man ikke skal bedrive konkurranse på bane er et langt rimeligere og mer effektfullt tiltak for vektreduksjon å slanke gubben oppå sykkelen med 10-15kg. Det burde ihvertfall jeg ha gjortOg de 1-10 hk. ekstra man får... Når er det egentlig man trenger dem? Er det virkelig verdt alle de pengene for en marginal effektøkning, når man driver normal kjøring på offentlig vei?
Det er noe jeg tenker på ja. Kommer nok en gang i fremtiden til å bytte til Akra-anlegg.Cutless skrev:Takk TOH. Angående lyden på din så fortjener den det originale akra anlegget, utrolig flott lyd fra motoren på MT'n med den :)
Bjerknez: Prisen blir vel fort 15 000 +- hvis man skal ha full system Akra + mapping.