Nå vet ikke jeg hvordan det var å ta lappen på mc i 1991, men i dag har man jo den berømte og kanskje mest fryktede krypkjøringstesten som kanskje kan få satt enhver ut av spill, men jeg tror nøkkelen til å klare denne fint er å velge en trafikkskole som bruker en smidig sykkel på oppkjøringen. Med smidig sykkel så mener jeg sykkele ala Honda CB500, Duke 690 eller kanskje t.o.m. en 125cc av liten størrelse. Å kjøre denne testen med en cruiser eller en annen stor sykkel er nærmest nytteløst.
Selv en Honda CB650F er vanskelig å klare denne testen med (men ikke umulig). Grunnen er den ekstreme atompipa av et eksosanlegg.
Jeg prøvde denne krypkjøringstesten etter at jeg hadde klart lappen med 1300cc cruiseren jeg hadde og det var rett og slett umulig. Kjeglene står så tett at forbrettene touchet på hver side og sykkelen var for lang til at den i det hele tatt klarte og komme mellom kjeglene. Svingradiusen var heller ikke noe å skryte av. Så krypkjøringstesten med en slik sykkel er rett og slett umulig.
Ellers så ønsker jeg deg lykke til videre og jeg håper inderlig du får gleden av å igjen sitte med førerkortet for klasse A i lommen