Tusen takk for mange fine tips og råd
Jeg var ikke klar over at det var en mc butikk på nordby senteret siden jeg som regel alltid drar til årjeng og handler he he
Da trur jeg at jeg skal ta meg en liten tur over grensen for og se på hva de har av utvalg på nordby.
Ang Yamaha på Vinterbro så har jeg dessverre bare opplevd dårlig service der
Var og kjøpte ryggskinnen min der og når jeg skulle betale så sto jeg over fem min og ventet på at damen bak disken skulle legge på tlf
og det virket ikke som at hun brydde seg om at jeg sto og ventet.
Andre gangen jeg opplevde dårlig service der var når jeg dro ditt for og se og kanskje kjøpe en sykkel jeg hadde litt lyst på.
Når jeg kom inn så var det en kunde som satt på en sykkel og det sto tre selgere rundt han og snakket ( helt greit så lenge det ikke er flere kunder der ) men ingen enset at jeg var i butikken.
Jeg prøvde og få kontakt med en av selgerne for og få vite mer ang sykkelen men det hjalp ikke så etter ca 15 min så gikk jeg og de tapte et eventuelt salg.
Ikke meningen og klage folkens, men det er ikke god kunde service etter min mening.
Atter en gang tusen takk for gode tips

:-)
Live to ride and ride to live… you don’t stop riding because you get old, you get old because you stop riding